۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
گازسوز شدن رایگان ۸۰۰۰ خودروی عمومی در منطقه همدان
مدیرشرکت پخش فرآورده‌های نفتی همدان اعلام کرد:

گازسوز شدن رایگان ۸۰۰۰ خودروی عمومی در منطقه همدان

همدان - روستایی، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از گازسوز شدن رایگان هشت هزار دستگاه خودروی عمومی با استفاده از تسهیلات وزارت نفت از ابتدای دولت سیزدهم خبر داد.

امین روستایی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: از ابتدای طرح تبدیل رایگان خودروهای عمومی تاکسی و وانت بار و تاکسی‌های اینترنتی، تا کنون مراحل اجرایی طرح برای هفت هزار و ۸۰۰ دستگاه از این نوع خودروها که واجد شرایط بودند به پایان رسیده و دوگانه‌سوز شده‌اند.

وی با بیان اینکه هزینه ها برای گازسوزکردن خودروها، نسبت به ظرفیت مخازن و تجهیزات لازم و نوع خودرو متفاوت است، بیان کرد: هزینه دوگانه سوزکردن هر خودرو از ۹۰ تا ۱۸۰میلیون ریال متغیر است که وزارت نفت این هزینه را برای خودروهای تاکسی و وانت بار با کاربری عمومی تقبل کرده است.

وی ادامه داد: کارشناسان منطقه، به طور مستمر از ۹ کارگاه مجاز تبدیل در استان همدان بازدید و از نزدیک بر روند و نحوه انجام کار نظارت می کنند.

روستایی افزود: تنوع بخشی در سبد سوخت دارای مزیت های متعددی است و در ادامه سیاست های حمایتی وزارت نفت، تمامی هزینه های گازسوزکردن خودروهای عمومی (تاکسی و وانت بار) و همچنین حدود۸۰ درصد از بار مالی مورد نیاز برای گازسوزکردن مسافربرهای اینترنتی و آژانس‌ها رایگان است.

کد خبر: ۲۱۷٬۳۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha