۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
کارگران توان خرید یک عدد مرغ را ندارند
رئیس مجمع کارگران مازندران:

کارگران توان خرید یک عدد مرغ را ندارند

ساری- علوی نژاد، رئیس مجمع کارگران مازندران با اشاره به اینکه سفره کارگران کوچک شده است، افزود: کارگران توان خرید یک عدد مرغ را ندارند.

سید علی اکبر علوی نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان این که کارگر قلب تپنده جامعه اسلامی اظهار داشت: سکوی اقتصاد کشور به دست توانمند کارگران درچرخش است و این درحالی که کارگران با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند و وضعیت آن هرسال بدتر از سال قبل می شود.

وی با بیان این که امنیت شغلی کارگران در استان مازندران کمرنگ است، افزود: مازندران قطب گردشگری و بومگردی است اما تا امروز چیزی جز ضرر عاید کارگران نشده است.

وی با عنوان این که افزایش حقوق با میزان تورم سازگار نیست، افزود: میزان تورم ۶۰ درصد اما میزان افزایش حقوق ۲۰ درصد است وکارگران نمی توانند با آن یک کیلوگرم مرغ برای سفره خود خریداری کنند.

علوی نژاد با اظهار این که اخراج بی رویه کارگران از کارخانه ها و واحدهای تولیدی از جمله مشکلات است، گفت:هیچ کارگری نمی تواند حرف بزند و اعتراض داشته باشد.

وی به طرح تبدیل وضعیت کارگران اشاره واضافه کرد و گفت: اجرای همین طرح سبب اخراج بسیاری از کارگران از برخی نهادها از جمله شهرداری شده است.

علوی نژاد بیان اینکه سفره کارگران کوچک شده است و آنان با سیلی صورت خود را سرخ می‌کنند، از مسئولین خواست تا صدای کارگران را بشنوند و برای رفع مشکلات آنها تلاش کنند.

کد خبر: ۲۱۷٬۳۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha