۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
فاز ۲ شهرک صنعتی شاهرود در دست تجهیز است
باقری به بازار گفت:

فاز ۲ شهرک صنعتی شاهرود در دست تجهیز است

سمنان- باقری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با بیان اینکه فاز ۲ شهرک صنعتی شاهرود در دست تجهیز است، گفت: خط انتقال گاز از جمله مهمترین اقدامات در این شهرک خواهد بود.

محمد رضا باقری در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه فاز ۲ شهرک صنعتی شاهرود در دست تجهیز است، تاکید کرد: پروژه های عمرانی را برای زیرساخت های شهرک صنعتی شاهرود در فاز دوم تعریف کرده ایم که به صورت مناقصه اجرایی شوند.

وی با بیان اینکه خط انتقال گاز از جمله این اقدامات است، ابراز کرد: احداث سوله‌های کارگاهی فاز ۲ شهرک صنعتی شاهرود در کنار گاز رسانی در مرحله بازگشایی پیشنهادات مناقصه ها هستند تا واگذار و بلافاصله عملیات اجرایی شان آغاز شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با بیان اینکه شبکه برق چهار مداره دیگر امکانی است که برای شهرک صنعتی شاهرود پیگیری شده است، گفت: عملیات خاکی و ابنیه شبکه گاز و ایستگاه پمپاژ گاز موسوم به تی بی اس نیز اجرایی خواهد شد تا شاهد تجهیز شهرک صنعتی شاهرود در فازهای تکمیلی باشیم.

باقری در پاسخ به سوالی پیرامون تامین آب مورد نیاز شهرک های صنعتی شهرستان شاهرود بیان داشت: برای تامین آب مکاتباتی صورت گرفته و پیگیری هایی نیز انجام شده است که امیدواریم بتوانیم هرچه‌ سریع‌تر آب مورد نیاز شهرک‌ها و نواحی صنعتی منطقه شاهرود را تامین کنیم.

وی با بیان اینکه وضعیت تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی شاهرود یکی از مسائلی بود که در نشست با مسئولان استانی و شهرستانی به آن اشاره داشتیم، گفت: در زمینه استفاده از پساب با مسئولان استانی و شهرستانی متفق القول هستیم و امیدواریم که این امکان هم به زودی به وجود بیاید.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان بیان کرد: برای توسعه زیرساخت های صنعتی، سرمایه گذاری و اشتغال وضعیت ناحیه صنعتی کالپوش نیز مورد پیگیری قرار گرفته است.

کد خبر: ۲۱۷٬۳۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha