۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹
مسیر آینده اصفهان با کمک نخبگان اقتصاد هموار می‌شود
در گفت و گو با بازار مطرح شد؛

مسیر آینده اصفهان با کمک نخبگان اقتصاد هموار می‌شود

اصفهان - برکتین؛ فعال اقتصادی و عضو اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به اینکه اقتصاد اصفهان نیاز به نقشه راه دارد، گفت: با برنامه ریزی درست و علمی و خرد جمعی می توان تولید را در اصفهان رشد داد.

محمد رضا برکتین در گفت و گو با خبرنگار بازار در پاسخ به این سوال که نقش اتاق بازرگانی اصفهان در این زمینه چیست و چطور می توانیم وضعیت تولید در اصفهان را بهبود ببخشیم، اظهار داشت: اتاق به عنوان پارلمان بخش خصوصی می تواند به این افراد میدان دهد تا هم نقشه راه را ترسیم و هم رصد کنند و برای اصلاح مسیر قدم بردارند.

وی افزود:» با توجه به اینکه اقتصاد خودش به نوبه خود یک برنامه و هدف به شمار می رود در ابعاد دیگر نیز قدرتی به مجموعه های تولید می دهد که می توانیم از طریق آن به اهداف دیگر هم برسیم.

فعال اقتصادی و عضو اتاق بازرگانی اصفهان با تاکید بر اینکه باید با اعتقاد به کار علمی، شفافیت و پاکدستی جلو برویم تا بتوانیم برنامه ریزی درستی در امور اقتصادی داشته باشیم، ابراز کرد: این در حالی اتفاق می افتد که راه ورود اقتصاددانان و نخبگان را باز کنیم و کسانی که آشنا به امر تجارت هستند را دریابیم تا در امر تصمیم گیری ها کمک کننده باشند.

ریل گذاری‌های جدید در اقتصاد استان اصفهان ضروری است

وی ادامه داد: زمان شعار دادن به سر رسیده است و گوشی برای شنیدن نیست، بنابراین باید از خردجمعی و اقتصاددانان زبده کشور کمک گرفت و به بهبود تولید که اکنون حرفی برای گفتن ندارد کمک کنیم.

برکتین ابراز امیدواری کرد که با ریل گذاری های جدید در اقتصاد بتوانیم مسیر آینده استان را تقویت کنیم.

کد خبر: ۲۱۷٬۱۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha