۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
مردم استان سمنان نگران عرضه سوخت نباشند| کارت سوخت آزاد موجود است
عبدلی در گفتگو با بازار:

مردم استان سمنان نگران عرضه سوخت نباشند| کارت سوخت آزاد موجود است

شاهرود - عبدلی سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود، با بیان اینکه مردم استان سمنان نگران عرضه سوخت نباشند، گفت: کارت سوخت آزاد در همه جایگاه ها موجود است

حسین عبدلی در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن پاسخ به سوالی پیرامون سردرگمی برخی از مردم استان سمنان در نبود کارت سوخت آزاد بیان کرد: مردم استان سمنان نگران عرضه سوخت نباشند چرا که روند عرضه سوخت به صورت کامل در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه به مردم اطمینان می دهیم که کارت سوخت آزاد در همه جایگاه ها موجود است، ابراز کرد: همه مردم در محدودیت در برداشت کارت آزاد نخواهند داشت.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود با بیان اینکه مردم در صورتی که ۶۰ لیتر سهمیه ماهیانه خودشان را به اتمام برسانند، می توانند از سهمیه آزاد استفاده کنند، بیان کرد: امکان برداشت فرآورده با نرخ دوم در کارت ها نیز وجود دارد در نتیجه مردم نگرانی از بابت سوخت نداشته باشند.

عبدلی در پاسخ به این سوال که برخی مردم مشکلاتی در خصوص تامین سوخت داشتند، ابراز کرد: مردم می توانند به نواحی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود در تمام شهرستان های استان سمنان مراجعه کنند و در صورت بروز چنین مشکلی، مراتب را گزارش دهند.

وی با بیان اینکه جایگاه داران نیز در صورت بروز مشکل پاسخ گو خواهند بود، افزود: طی نامه هایی به انجمن جایگاه داران استان سمنان اعلام کرده ایم که محدودیت به معنای عدم عرضه بنزین آزاد نیست اما ممکن است اتفاقاتی صورت گیرد یا اطلاع رسانی درستی به مردم نشده باشد و شاهد موارد نادری باشیم.

شکایت های مردم قطعاً توسط کارشناسان شرکت نفت بررسی می شود

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود با بیان اینکه مردم در صورت مشاهده احتمالی معدود مواردی از این دست می توانند مراتب را به شماره تماس ۰۹۶۲۷ نیز اطلاع رسانی کنند، تا مشکل آن جایگاه نیز حل شود، گفت: در غاطبه جایگاه های ما در سراسر استان سمنان مشکلی عرضه سوخت آزاد و کارت آزاد وجود ندارد.

عبدلی با بیان اینکه شکایت های مردم قطعاً توسط کارشناسان شرکت نفت بررسی می شود، بیان داشت: جایگاه ها ملزم به ارائه خدمات به مردم هستند و شرکت نیز تلاش دارد تا بر رویه عرضه بنزین و سوخت نظارت داشته باشند.

به گزارش بازار، برخی مردم به خصوص در فضای مجازی فقدان کارت های سوخت آزاد را گزارش کرده بودند اما ظاهراً این مشکل در همان یکی دو روز اول رخ داده و بعد از آن رفع شده است. تحقیقات میدانی خبرنگار بازار نیز ادعای مسئولان شرکت نفت منطقه شاهرود را تائید می کند.

کد خبر: ۲۱۷٬۰۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha