۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
نفت سفید در ساری الکترونیکی عرضه می شود
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی ساری:

نفت سفید در ساری الکترونیکی عرضه می شود

ساری - مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری با بیان اینکه توزیع نفت سفید از طریق زیرساخت های بانکی و به صورت الکترونیکی انجام می شود، گفت: اولین شارژ سهمیه نفت انجام شده است.

به گزارش بازار به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری، سبحان رجب پور از اجرای طرح عرضه سوخت به خانوارهای نفت سفید سوز از طریق زیر ساخت بانکی گفت و بیان کرد: عرضه نفت سفید به صورت الکترونیکی با شارژ سهمیه در کارت بانکی معرفی شده از سوی مشتریان انجام می شود.

وی افزود: مصرف کنندگان نفت سفید سوز فاقد گاز طبیعی که در مناطق سردسیر ساکن هستند در زمان ثبت درخواست در سامانه سدف (سامانه درخواست فرآورده های نفتی) شماره کارت بانکی خود را ثبت کرده و با در دست داشتن کارت بانکی به فروشندگی های عرضه سوخت محل سکونت خود مراجعه و نسبت به دریافت مقدار سوخت تعیین شده اقدام کنند.

مدیر منطقه ساری اعتبار این دوره از توزیع سوخت نفت سفید را تا ۳۱ مردادماه اعلام کرد و ادامه داد: سهمیه خانوارهای یک و دو نفره ۵۰۰ لیتر، سه و چهار نفره ۵۰۰ لیتر ، پنج و شش نفره ۵۰۰ لیتر و هفت نفره به بالا ۵۰۰ لیتر است.

 رجب پور اظهار کرد : این طرح در دو فاز عملیاتی اجرا می شود که در فاز اول مصرف کنندگان نفت سفید اعم از خانوار و کشاورزی و در فاز دوم این طرح تمامی مصرف کنندگان جزء و ادوات کشاورزی که از سوخت نفتگاز استفاده می کنند بر اساس زیر ساخت کارت بانکی به صورت الکترونیکی سهمیه خود را دریافت خواهند کرد.

مدیر منطقه ساری کاهش مراجعات ارباب رجوع به نواحی تابعه را از مزایای این طرح دانست و اضافه کرد : صرفه جویی در مصرف کاغذ ، کاهش تخلف در مقایسه با کالابرگ ، جلوگیری از اخذ وجه اضافی از خانوارها، ارسال پیامک کوتاه به متقاضی در زمان برداشت سهمیه، امکان اضافه کردن سهمیه جدید و... از دیگر مزایای طرح الکترونیکی کردن توزیع فرآورده های نفتی است.

کد خبر: ۲۱٬۶۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha