۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
کشف تخلف ۸ میلیارد ریالی در یکی از شرکت‌های فروش بتن آماده گلستان
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان خبرداد:

کشف تخلف ۸ میلیارد ریالی در یکی از شرکت‌های فروش بتن آماده گلستان

گرگان- معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: تخلف هشت میلیارد ریالی در یکی از شرکت‌های فروش بتن آماده در شهرستان گرگان کشف شد.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گلستان، علی اصغر اصغری اظهار کرد: حضور به موقع بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان منجر به کشف تخلف هشت میلیارد ریالی در یکی از شرکت‌های فروش بتن آماده در شهرستان گرگان شد.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان افزود: در همین راستا و در پی دریافت گزارش کتبی یکی از شهروندان مبنی بر بروز تخلفات احتمالی در یکی از شرکت‌های فروش بتن آماده در شهرستان گرگان تیمی از بازرسین به منظور رسیدگی و بررسی موضوع اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از بازرسی‌های به عمل آمده و بررسی مدارک و مستندات موجود توسط بازرسان این سازمان، تخلف تقلب در کسب شرکت مورد نظر در خصوص فروش بتن آماده برای اجرای پروژه ساختمانی در شهرستان گرگان محرز و پرونده تخلف این شرکت به مبلغ هشت میلیارد و ۷۴۱ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال تشکیل و برای صدور راًی نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

اصفری عملکرد بازرسان را گامی موثر در حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان داخلی دانست و حضور بازرسان را نقطه ی عطفی برای کاهش آمار تخلفات صنفی عنوان نمود.

کد خبر: ۲۱٬۶۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha