۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
مرغ منجمد کیلوگرمی ۴۴ هزار تومان عرضه می شود
در سراسر استان سمنان؛

مرغ منجمد کیلوگرمی ۴۴ هزار تومان عرضه می شود

سمنان - قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: عرضه مرغ منجمد ویژه عید سعید فطر با قیمت ۴۴ هزار تومان در هر کیلوگرم در سراسر استان آغاز شده است.

محمدرضا قاسمی در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن اشاره به تلاش های صورت گرفته در راستای تامین مرغ مورد نیاز مردم به خصوص در تعطیلات عید سعید فطر، تاکید کرد: برای تنظیم بازار توزیع مرغ در فروشگاه ها و مراکز عرضه با اولویت فروشگاه های زنجیره ای در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه عرضه مرغ منجمد ویژه عید سعید فطر با قیمت ۴۴ هزار تومان در هر کیلوگرم در سراسر استان سمنان آغاز شده است، افزود: ۷۰ تن سهمیه جدید مرغ منجمد به شهرستان‌های هشت گانه استان سمنان اختصاص یافته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه این سهیمه متعلق به ایام تعطیلات عید فطر است، گفت: امسال ساز و کاری اندیشیده شده که مرغ مورد نیاز مردم علاوه بر مراکز عرضه و فروشگاه های زنجیره ای در مراکز و مصلاهای نماز جمعه و نماز عید فطر در روزهای جمعه و شنبه نیز توزیع شود.

مردم استان سمنان می توانند گوشت گوساله مورد نیاز خود را با قیمت کیلویی ۲۵۶ هزار تومان تهیه کنند

قاسمی این اقدام را برای تسهیل در تهیه مرغ مورد نیاز مردم دانست و تاکید کرد: سهمیه مرغ جدید برای توزیع در اختیار مراکز عرضه قرار گرفته تا مردم راحت تر بتوانند مایحتاج مورد نیاز خودشان را تهیه کنند.

وی از افزایش نظارت بر توزیع مرغ در استان سمنان خبر داد و گفت: فروشندگان نباید از قیمت مصوب ۴۴ هزار تومانی تخطی کنند همچنین از تکه کردن مرغ و فروش بال و ران به صورت جدا با قیمت بالاتر نیز جلوگیری می شود.

دبیر ستاد تنظیم بازار استان سمنان همچنین با بیان اینکه توزیع گوشت گرم گوساله نیز در واحدهای منتخب صنفی و تعاونی‌های مصرف در سراسر استان در حال انجام است، تاکید کرد: این توزیع با اولویت فروشگاه‌های زنجیره‌ای صورت می پذیرد.

قاسمی بیان کرد: مردم استان سمنان می توانند گوشت گوساله مورد نیاز خود را با قیمت کیلویی ۲۵۶ هزار تومان تهیه کنند.

کد خبر: ۲۱۶٬۹۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha