۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
ویژگی دستگاه خط تولید شوینده مایع ظرفشویی

ویژگی دستگاه خط تولید شوینده مایع ظرفشویی

هر مایع شستشو دهنده ممکن است شامل سفید کننده، آنزیم یا مواد شستشوی دیگر باشد. یک مایع ظرفشویی مه به درستی فرمولاسیون شده باید قدرت کف کنندگی زیاد و غلظت مناسب به همراه پاک کنندگی قوی داشته باشد.

بازار: خانم های خانه دار معتقد می باشند که کف ایجاد شده برای مایع ظرفشویی باید به سادگی با آب کشی ظرف ها پاک شوند و کف تولید شده به راحتی شسته شود و بوی غذا به کل از بین برود. خوشبخاته در ایران محصولات بسیار خوبی در زمینه خط تولید شوینده دتولید و عرضه می شوند که می تواند بیشتر مشخصات یک مواد شوینده مناسب را داشته باشد.

در تولید مایع ظرفشویی چه پارامتری مهم است؟

در راه اندازی خط تولید شوینده دست دوم یا فابریک مایع ظرفشویی نکاتی را باید رعایت کرد که بعد از تولید محصول مورد نظر، محصول تولید شده دارای ویژگی هایی باشد تا مشتری را جذب خود کند. اصلی ترین مواردی که در تولید مایع ظرفشویی اهمیت بالایی دارد شامل نکات زیر می باشد:

نرم کننده پوست

برخی از مایعات ظرفشویی به دلیل کیفیت پایینی که دارد، باعث خشک شدن سریع پوست، سوزش و موارد این چنینی در پوست خانم ها می شود، اگر این مشکل در محصول شما وجود دارد شما نمی توانید رقابت خوبی داشته باشید. پس در نتیجه باید از فرمول صحیح برای ایجاد مایع ظرفشویی با کیفیت می تواند در پیشرفت شما نقش پررنگی را داشته باشد.

هنگام کار با دستگاه پرکن مایعات غلیظ چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

  • توصیه می شود که قبل از هرکاری و قبل از راه اندازی و استفاده از پرکن مایعات غلیظ با مطالعه راهنمای استفاده از دستگاه با دستورالعمل های لازم آشنا شوید.

ویژگی دستگاه خط تولید شوینده مایع ظرفشویی

  • برای استفاده از دستگاه پرکن مایعات غلیظ بهتر است توسط یک اپراتور حرفه ای و مسلط به عملکرد دستگاه انجام شود.
  • مخزن دستگاه باید بعد از هربار استفاده شستشو داده شود، در واقع باید یکبار به جای مایع از آب استفاده شود تا مخزن لوله ها و نازل ها دچار رسوب و چسبندگی نشود. البته در برخی از این دستگاه ها این قابلیت به صورت خودکار وجود دارند.
  • یکی دیگر از مواردی که باید در استفاده از دستگاه پرکن مایعات غلیظ مد نظر داشت، عملکرد و صدای دستگاه می باشد و بهتر است اگر حرکت غیر طبیعی مشاهده کردید و احساس کردید صدایی غیر معمول می شنوید سریعا دستگاه را خاموش کنید و مشکل را برطرف سازید.
  • محل قرارگیری دستگاه پرکن باید در جایی باشد که در هر طرف تا فاصله یک متری آن فضا خالی باشد.
  • از این دستگاه باید برای بسته بندی محصولات مناسب استفاده شود، در غیر اینصورت دستگاه دچار اختلال و نقص خواهد شد.
  • شما باید دستگاه را به گونه ای تراز کنید که به هیچ عنوان تکان نخورد. برای جلوگیری از لغزش دستگاه به هیچ عنوان نباید جسم سنگینی را روی آن قرار دهید و در صورت عدم رفع لغزش با استفاده از ترازکننده ها، نیاز است که محل دستگاه را عوض کنید.
  • با توجه به اینکه این دستگاه توسط صفحه لمسی کنترل می شود، توصیه می کنیم هنگام کار با این صفحه به هیچ عنوان به آن فشار بیش از حد وارد نکنید و از تماس با اشیا نوک تیز با این صفحه به شدت خودداری شود.
  • توصیه می شود که در زمان بسته بندی با دستگاه پرکن مایعات غلیظ از بسته هایی با جنس و سایز متناسب با کارکرد دستگاه استفاده کنید.
  • قبل از شروع و کار با این دستگاه باید به روغن کاری بخش های متحرک مکانیکی آن اقدام کیند.
  • شما باید به طور مداوم اتصالات، بست ها و سیم های دستگاه را چک کنید تا بلافاصله بعد از شل شدن و یا آزاد بودن بخشی از سیم ها آن را سریعا محکم کنید.
  • اگر شما آگاهی لازم نسبت به رفع مشکلات این دستگاه ندارید بهتر است که بلافاصله دستگاه را خاموش کرده و با شرکت پشتیبان تماس حاصل کنید. توجه داشته باشید که اقدامات خودسرانه ممکن است سلامت شما و دستگاه را به خطر بیندازد.

حساسیت کار در مورد پر کردن این دسته از مایعات بسیار بالا می باشد، چون اگر اشتباهی در نتظیمات و طراحی رخ بدهد مکانیسم پر کردن دچار مشکل جدی خواهد شد. دستگاه پرکن مایعات غلیظ برخلاف پرکن مایعات رقیق که در آن برای پر کردن مایعات از سیستم ثقل و وزن خود مایع استفاده شده از مکانیزم سیلندر پیستون بهره گرفته خواهد شد.

انواع دستگاه لیبل زن بر اساس درجه اتومات

دستگاه لیبل زن در دو نوع دستی و اتوماتیک وجود دارد.

ویژگی دستگاه خط تولید شوینده مایع ظرفشویی

۱: دستگاه لیبل زن بطری دستی: این دستگاه کاربرد زیادی دارد و معمولا سایز آن ها کوچک می باشد. این دستگاه با اندازه کوچکتر و طراحی ساده تر، دارای قیمت بهتری می باشد. ازمعروف ترین دستگاه لیبل زن، دستگاه لیبل زن بطری آب می باشد که بسیار خوش فروش است و کارایی بالایی دارد. از دلایل محبوبیت این دستگاه این است که سبک و قابل حمل می باشد و در دست به خوبی جا می شود، برای همین هنگام کار با آن دستتان خسته نمی شود و سرعت کار افزایش پیدا می کند. با این دستگاه شما می توانید در کمترین زمان محصولات خود را اتیک و قیمت گذاری کنید.

طرز کار دستگاه لیبل زن بطری به این صورت می باشد که شما باید دستگیره روی دستگاه را حرکت دهید و سپس برچسب روی محصول مورد نظر چسبیده می شود. امروزه دستگاه های لیبل زن با پیشرفته ترین فناوری وارد بازار شده اند، همچنین این دستگاه قابلیت اتصال به تلفن همراه را دارد و باعث شده که کار با دستگاه خیلی راحت تر شود ولی توجه کنید که روش کار دستگاه جدید با قدیم کمی متفاوت می باشد. نکته ای که برای دستگاه لیبل زن دستی وجود دارد این است که نیاز به اپراتور دارند تا محصول را داخل و خارج کنند. لیبل زن دستی فقط مخصوص ظروف های گرد می باشد که سطح آن ها دایره ای شکل می باشد مانند بطری و قوطی های استوانه ای.

۲: دستگاه لیبل زن بطری اتوماتیک : به دستگاه لیبل زن اتوماتیک، دستگاه لیبل زن صنعتی نیز می گویند. این دستگاه کاربرد زیادی در صنایع گوناگون دارد و حضور آن ها در اکثر خط تولیدها به چشم می خورد و حضور موثری دارد. در کارخانه ها و کارگاهایی که از دستگاه لیبل زن بطری اتوماتیک استفاده می شود، نحوه کار آن ها به این صورت می باشد که محصول روی نوار نقاله به سمت دستگاه لیبل زن حرکت می کند و دستگاه لیبل زن اتوماتیک کار خودش را انجام می دهد.

این دستگاه لیبل زن اتوماتیک و دستی روی انواع بطری با جنس شیشه ای، پلاستیکی، آب معدنی، آبمیوه، شامپو، کرم و همچنین انواع مواد غذایی آرایشی بهداشتی و دارویی مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه لیبل زن بطری چه اهمیتی دارد؟

لیبل یک برچسب ظریفی می باشد که روی کالا قرار می گیرد و دارای اطلاعات مختصری درباره کالای مورد نظر می باشد. اطلاعاتی که روی لیبل درج می شود شامل: برند محصول که باید روی کالای مورد نظر وجود داشته باشد تا مصرف کنندگان در مورد خریدن آن محصول بتوانند تصمیم گیری کنند. توضیحات روی محصول نقش بسیار مهمی دارند و می توانند تمامی اطلاعات لازم از یک محصول را به مشتری بدهند. پس می توان نتیجه گرفت که دستگاه لیبل زن بطری نقش بسیار مهمی در یک کالا دارد.

کد خبر: ۲۱۶٬۸۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha