۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴
بیش از ۲۲ هزار پورت اینترنت پرسرعت در شهرستان مریوان ظرفیت سازی شده است
مدیر مخابرات منطقه کردستان:

بیش از ۲۲ هزار پورت اینترنت پرسرعت در شهرستان مریوان ظرفیت سازی شده است

سنندج – حکمت، مدیر مخابرات منطقه کردستان از ظرفیت سازی و ایجاد ۲۲ هزار و ۸۸۵ پورت اینترنت پرسرعت در شهرستان مریوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با اشاره به نیاز مشتریان ساکن در محدوده مرکز دارسیران مریوان به استفاده از دیتای مخابرات و رفع نیازهای ارتباطی در این حوزه، گفت: با تامین تجهیزات و امکانات لازم عملیات ظرفیت سازی و توسعه پورت های اینترنت پرسرعت مخابرات در این مرکز صورت گرفته است.

وی با اشاره به تامین نیازهای مردم ساکن در این منطقه به اینترنت پرسرعت، اظهار داشت: با اجرای این پروژه تعداد ۳۲ پورت اینترنت پرسرعت ADSLبه ظرفیت قبلی موجود در این مرکز اضافه شده است .

مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: این اقدام به منظور پاسخگویی سریع تر به نیاز و درخواست های ساکنین در محدوده این مرکز صورت گرفته است.

حکمت با اعلام اینکه مخابرات منطقه کردستان در نقاط مختلف این شهرستان، پروژه و عملیات های توسعه ایی و ارتقا زیرساخت های مخابراتی را همواره در دستور کار قرار داده است، افزود: جلب رضایت و پاسخگویی به مطالبات ارتباطی مشتریان در شهرستان مرزی مریوان به عنوان یکی از مناطق تجاری کشور از استراتژی های این منطقه به شمار می رود.

وی یادآور شد: این مجموعه با ایجاد و تقویت زیرساخت ها و شبکه های ارتباطی و مخابراتی در شهرستان مرزی و گردشگر پذیر مریوان، برای تحقق اهداف ارتباطی در جلب رضایتمندی مشتریان و گردشگران گام های بلندی برداشته است.

وی عنوان داشت: در حال حاضر ۲۲هزار و ۸۱۶ پورت اینترنت پرسرعت ADSL مخابرات منصوبه در شهرستان مریوان ظرفیت سازی شده است که تعداد ۱۹ هزار و ۸۸۵ پورت آن به مشتریان واگذار شده است.

حکمت اضافه کرد: در مجموع سرمایه گذاری قابل توجه ای برای توسعه و ارتقا زیرساخت های مخابراتی با هدف بهبود عملکرد در این شهرستان صورت گرفته است و انتظار می رود که در راستای این سرمایه گذاری میزان کیفیت ارائه خدمات نیز ارتقاء یابد.

کد خبر: ۲۱۶٬۷۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha