۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴
 وضعیت بارندگی در استان زنجان بهتر شده است
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان:

وضعیت بارندگی در استان زنجان بهتر شده است

زنجان- جزءقاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: وضعیت بارندگی در استان زنجان بهتر شده ولی همچنان نسبت به بلندمدت کاهش بارندگی داریم.

علیرضا جزءقاسمی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه طرح آبرسانی به ۵۷ روستای استان زنجان با حمایت‌های صورت گرفته و همت بسیج سازندگی بیش از ۹۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به مراحل پایانی رسیده است،گفت: مبلغ قرارداد برای اجرای این طرح های آبرسانی ۶۸ میلیارد تومان است.

وی اظهار داشت: تامین آب مورد نیاز این روستاها از طریق حفر چاه، چشمه و قنات ها انجام می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: هدف ما تامین آب پایدار برای روستاها است که این موضوع از طریق سدهای در حال احداث در استان عملیاتی می شود.

جزءقاسمی با اشاره به اینکه وضعیت بارندگی در استان زنجان بهتر شده است، بیان داشت: ولی همچنان نسبت به بلندمدت کاهش بارندگی داریم.

وی افزود: در ۵۷ روستای هدف اجرای طرح های آبرسانی ۸۰ کیلومتر لوله گذاری برای انتقال آب انجام شده و پس از اجرای موفق طرح آبرسانی به ۵۷ روستا، قرارداد جدیدی با قرارگاه محرومیت زدایی برای آبرسانی به ۱۵۷ روستای دیگر استان نهایی شد و مبلغ این قرارداد جدید ۶۰۰ میلیارد تومان است.

کد خبر: ۲۱۶٬۷۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
      0 0
      شما که آب شهر را نمیتوانید تأمین کنید واجب است روستاها که تا به امروز خودشان به سبک قدیم آبشان را خودشان تهیه کرده اند را هم لوله کشی کنید هم باعث آب شهر بشید وهم آنها دیگر بعد چند سال نتوانند مثل قبل آب خودشان را خودشون تهییه کنند ای کار کمک نیست بلکه دربدر کردن است