۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶
۴ هزار و ۳۹۸ نفر زنجانی تسهیلات ودیعه مسکن دریافت کردند
رئیس اداره برنامه ریزی مسکن راه و شهرسازی استان زنجان:

۴ هزار و ۳۹۸ نفر زنجانی تسهیلات ودیعه مسکن دریافت کردند

زنجان- رئیس اداره برنامه ریزی مسکن راه و شهرسازی استان زنجان گفت: برای چهار هزار و ۳۹۸ نفر معادل ۳۰.۶ درصد تسهیلات ودیعه مسکن در استان زنجان پرداخت شده است.

به گزارش بازار و به نقل از راه و شهرسازی زنجان،بهزاد کردلو، به روند ثبت نام تسهیلات ودیعه مسکن در استان زنجان اشاره کرد و گفت: از خردادماه سال گذشته حدود ۱۴ هزار و ۶۲۹ نفر در استان زنجان برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن در سامانه http://saman.mrud.ir ثبت نام کردند.

وی جمعیت خانوار ثبت نام شده را بیش از ۴۲ هزار و ۳۱۱ نفر اعلام کرد و بیان داشت: در این راستا حدود ۹۰ درصد ثبت نام کنندگان حائز شرایط برای دریافت وام ودیعه مسکن شدند.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: ۲۶۱ متقاضی در انتظار دریافت استعلام بوده و سه هزار و ۲۲ نفر در مرحله درخواست وام و تعیین شعبه هستند و ۴۵۴ نفر هم در مرحله تشکیل پرونده هستند.

کردلو تاکید کرد: خوشبختانه برای چهار هزار و ۳۹۸ نفر معادل ۳۰.۶ درصد تسهیلات ودیعه مسکن در استان پرداخت شده و میزان ودیعه پرداختی به این تعداد نیز ۱۸۹ میلیارد و ۳۳ میلیون تومان بوده است.

وی ابراز کرد: یک هزار و ۳۴۲ نفر هم توسط سامانه ثبت نامی و یا بانک‌ها رد درخواست شدند و میزان تسهیلات ودیعه مسکن در سال ۱۴۰۱ برای متقاضیان واجد شرایط در استان زنجان حداکثر ۴۰ میلیون تومان بود و نرخ سود تسهیلات ودیعه مسکن ۱۸ درصد و طول دوره بازپرداخت ۵ ساله است.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان، یادآور شد: پرداخت وام ودیعه مسکن منوط به دارا بودن سه شرط است و متقاضیان دریافت این تسهیلات باید متأهل یا سرپرست خانوار و دارای فرم «ج» سبز بوده و همچنین دارای اجاره‌نامه رسمی و ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و اسکان و دارای کد رهگیری بوده و تاریخ انعقاد اجاره‌نامه واحد مسکونی بعد از مورخ ۱۴۰۱.۱.۱ بوده و مالکیت روز هم نداشته باشند.

کد خبر: ۲۱۶٬۷۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha