۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷
ثبت نام در اوج یادگیری

ثبت نام در اوج یادگیری

جهت ثبت نام در اوج یادگیری و تماس با دفتر مرکزی کنکور آسان است با شماره ۰۲۱۶۶۵۵۲۶۰۰ تماس حاصل فرمایید.

ثبت نام در اوج یادگیری

رقابت در رشته های پرطرفدار کنکور، بسیار فشرده است. داوطلبان زیادی برای اینکه موفقیت کاری و تحصیلی خود را در آینده تامین کنند، برای قبولی در کنکور سراسری تلاش می کنند.

اگر شما جزو داوطلبانی باشید که در سالهای گذشته در کنکور شرکت کرده اید و نتوانستید در رشته ای که دوست دارید قبول شوید، احتمالا کمی ناامید شده اید. شاید فکر می کنید کنکور سدی است که نمی توانید از آن رد شوید. شاید هم تصمیم گرفتید امسال در هر رشته ای که قبول می شوید، ثبت نام کنید و دیگر رویاهایتان را فراموش کنید.

اگر به شما بگوییم در سالهای قبل داوطلبانی مثل شما بودند که توانستند با تغییر روش درس خواندن خود و با کمی تلاش بیشتر بالاخره به آرزویشان برسند، باور می کنید؟ مصاحبه های برخی از آنها را به راحتی می توانید در اینترنت پیدا کنید.

موسسات آموزشی متعددی برای کسانی که پشت کنکور مانده اند، برنامه های ویژه ای دارند. درموردشان تحقیق کنید و ببینید کدامیک از آنها عملکرد بهتری دارند.

موسسه اوج یادگیری، طرح مخصوصی برای داوطلبان کنکور و فارغ التحصیلان سالهای گذشته دارد که قصد دارند دوباره در کنکور شرکت کنند.

ثبت نام در اوج یادگیری چه مزایایی دارد؟

سوالات کنکور هر سال مفهومی تر از سال قبل طرح می شوند. دیگر مطالعه سطحی و حفظ کردن مطالب کتاب درسی نمی تواند به کسب درصد بالا در هر درس کمک کند.

اگر می خواهید در رشته های پرطرفداری مثل پزشکی، دندانپزشکی، حقوق، مهندسی برق و کامپیوتر قبول شوید، باید بتوانید به سوالات بیشتری پاسخ دهید.

بسته های معلم خصوصی اوج یادگیری با توجه به بودجه بندی کنکور تهیه شده اند. در این بسته ها، مطالب کتاب درسی به صورت مفهومی و تحلیلی تدریس می شوند. همچنین نحوه تست زدن صحیح هم آموزش داده می شود.

اساتید برتر کنکور در کشور، در ویدئوهای آموزشی این پکیجها، تدریس کرده اند و شما ساکن هر نقطه ای از کشور که باشید می توانید در خانه خود بنشینید و از کلاس درس این اساتید استفاده کنید.

این ویدئوها دردسترس شما هستند و می توانید هروقت که خواستید و براساس برنامه درسی خود، آنها را بارها ببینید و رفع اشکال کنید. با کمک این بسته آموزشی می توانید نقاط ضعف خود را برطرف کنید و درصد بالاتری در هر درس به دست بیاورید.

علاوه بر لوحهای فشرده، جزوات متناسب با آنها هم دراختیار شما قرار می گیرد.

پس از آزمونهای آزمایشی، کارنامه شما توسط مشاوران باتجربه تحلیل می شود. شما می توانید با رتبه برترهای این طرح در سالهای گذشته درارتباط باشید و در همایشهای طرح سوال کنکور شرکت کنید.

پس از ثبت نام در اوج یادگیری می توانید با مشاوران مجموعه کنکور آسان است در تماس باشید و از برنامه ریزی رایگان درسی استفاده کنید. مشاوران به صورت روزانه پیگیر وضعیت درسی شما هستند.


 

کنکور آسان است

کدام اساتید کنکور در طرح کنکور آسان است تدریس می کنند؟

بعد از ثبت نام در اوج یادگیری می توانید از کلاس درس غیرحضوری اساتید خوب کشوری در درسهای مختلف استفاده کنید.

استاد حسین احمدی که بنیانگذار مجموعه انتشارات گیلنا هستند تدریس دروس عمومی به ویژه عربی را به عهده دارند.

استاد امیر مسعودی، تدریس ریاضی و فیزیک طرح اوج یادگیری را به عهده داشته اند. ایشان همچنین در برنامه تلویزیونی اوج یادگیری در صدا و سیما تدریس کرده اند.

مهندس عارف ربیعیان، مدرس درس شیمی هستند و همایشهایی را هم به صورت سالیانه برای داوطلبان کنکور برگزار کرده اند.


 

چه عواملی باعث شکست داوطلبان کنکور می شوند؟

برخی از داوطلبان با وجود تلاش زیاد، نمی توانند در کنکور موفق شوند و رتبه دلخواهشان را کسب کنند. همین مساله نشان می دهد به جز تلاش، عوامل دیگری هم در موفقیت داوطلبان موثر است که به برخی از آنها اشاره می کنیم.

برای موفقیت در کنکور باید اول هدفتان را مشخص کنید؛ هدف داشتن به شما انگیزه و انرژی می دهد. بعد از تعیین هدف، باید منابع درسی مناسب را انتخاب کنید. منابع درسی باید تمام سرفصلهای کنکور سراسری را پوشش دهند. خواندن منابع نامناسب، وقت تلف کردن است.

بعد از تعیین منابع، باید برای خواندن آنها برنامه ریزی اصولی و درستی داشته باشید. اهمیت هر درس با درسهای دیگر متفاوت است؛ چون درسها ضرایب مختلفی دارند. برای خواندن بعضی از درسها باید وقت بیشتری صرف کنید.

برنامه درسی باید منطقی و متناسب با توان شما باشد. همچنین باید خودتان را متعهد کنید که به برنامه درسیتان پایبند باشید.

اگر روش درس خواندن شما درست نباشد، ساعتهای طولانی مطالعه نمی تواند باعث موفقیت شما شود.

طرح اوج یادگیری قصد دارد منابع مناسب و برنامه درسی اصولی را دراختیار شما قرار دهد.


 

ثبت نام در اوج یادگیری

ثبت نام در کنکور آسان است برای کدام رشته تحصیلی امکان پذیر است؟

تمام داوطلبان هر سه گروه آزمایشی ریاضی، تجربی و انسانی می توانند در طرح موسسه کنکور آسان است شرکت کنند و برای هرکدام از آنها، بسته جداگانه ای تهیه شده است.

با ثبت نام در اوج یادگیری، دروس کدام پایه تحصیلی را آموزش می بینیم؟

با ثبت نام در این طرح می توانید از آموزشهای تهیه شده براساس مطالب درسی پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم سه گروه آزمایشی استفاده کنید.

مشاوران اوج یادگیری چه کمکی به داوطلبان می کنند؟

مشاوره در طرح اوج یادگیری، رایگان است و برنامه درسی روزانه به داوطلبان ارائه می شود. مشاوران انتشارات گیلنا روشهای درست مطالعه و تکنیکهای مدیریت استرس را به داوطلبان آموزش می دهند.

برنامه درسی با توجه به شرایط و سطح علمی هر داوطلب ارائه می شود. همچنین آزمونهای آزمایشی تحلیل می شوند تا نقاط قوت و ضعف داوطلب مشخص شوند.

اگر داوطلب در طول مسیر آمادگی برای کنکور سراسری، دچار دلسردی و ناامیدی شود، مشاور دلسوز به او انگیزه می دهد تا بتواند به مسیرش ادامه دهد.

مشاوران کنکور آسان است تا زمان آزمون، در کنار داوطلبان هستند.

نحوه ثبت نام در انتشارات گیلنا چطور است؟

برای اینکه بتوانید در این طرح ثبت نام کنید به سایت مجموعه کنکور آسان است مراجعه کنید و در فروشگاه اینترنتی از شرایط و هزینه ثبت نام مطلع شوید.

همچنین می توانید اپلیکیشن انتشارات گیلنا را هم در گوشیهای اندروید و هم در گوشیهای آیفون نصب کنید و بسته های آموزشی مدنظر خود را سفارش دهید.

اگر هیچکدام از این راهها برایتان ممکن نبود، می توانید با شماره تلفنهای موسسه ۰۲۱۶۶۵۵۲۶۰۰ و ۰۹۱۲۱۹۶۸۵۳۶ تماس بگیرید و شماره حساب معتبر را برای واریز وجه ثبت نام، از آنها دریافت کنید.

کد خبر: ۲۱۶٬۶۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha