۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹
معجون سازنده در کلش چیست و به چه دردی می‌خورد؟

معجون سازنده در کلش چیست و به چه دردی می‌خورد؟

بازی جذاب کلش اف کلنز این روزها به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های آنلاینی جهان تبدیل شده است.

به گزارش بازار، بازی جذاب کلش اف کلنز این روزها به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های آنلاینی جهان تبدیل شده است. گیمرهای علاقه‌مند به این بازی برای پیشرفت و شکست حریفان خود از ترفندهای مختلفی استفاده می‌کنند. مهم‌ترین ترفندهای مورد نیاز برای پیشرفت در بازی کلش اف کلنز عبارت‌اند از: خرید جم کلش، ساختن یک دهکده خوب، ارتقا معادن و کلکسیون‌ها، استفاده از سپرها، عضویت در یک قبیله فعال، بالا بردن لول اکانت کلش اف کلنز، تقویت نیروی سیستم دفاعی، ارتقا نیروها، شرکت در چالش‌های فصلی و قبیله‌ای، استفاده از معجون سازنده در کلش و خرید بلیط طلایی کلش اف کلنز. در این مقاله قصد داریم درباره معجون سازنده در کلش و مزایای آن صحبت کنیم. لطفا تا انتهای مقاله با همراه باشید.

معجون سازنده در کلش (Buider Potion) چیست؟

معجون سازنده در کلش معجونی نیروبخش و آیتمی جادویی است که Builder یا کارگر بازی کلش اف کلنز آن را آماده می‌کند و در مواقع مورد نیاز از این معجون استفاده می‌شود. مهم‌ترین کاربردی که معجون سازنده در بازی کلش اف کلنز دارد، افزایش و تقویت سرعت ساخت و ساز کارگرهاست. استفاده از این معجون در Home Village یا دهکده اصلی باعث می‌شود که به مدت یک ساعت سرعت ساخت و ساز کارگرها به میزان ده برابر افزایش پیدا کند. معجون سازنده در بازی کلش اف کلنز با قیمت ده جم فروخته و با ۲۸۵ جم خریداری می‌شود.

معجون سازنده در کلش چیست و به چه دردی می‌خورد؟


 

استفاده از معجون سازنده در کلش چه مزایایی به همراه دارد؟

همانطور که می‌دانید بازی کلش اف کلنز به عنوان یک بازی استراتریک و پرهیجان طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. کمپانی سوپر سل به عنوان سازنده این بازی آن را به گونه‌ای طراحی کرده است که رضایت تمام گیمرها را جلب کند. گیمرهایی که به اندازه کافی صبور نیستند و برای پشت سر گذاشتن مراحل بازی عجله دارند، شاید کمی بابت آپگرید شدن آیتم‌های کلش اف کلنز اذیت شوند؛ زیرا فرایند آپگرید آیتم‌ها به زمان زیادی نیاز دارد. راهکاری که برای این گیمرها وجود دارد، خرید معجون سازنده کلش است. با خرید این معجون می‌توان سرعت بالا رفتن سطح یا لول بازی کلش اف کلنز را به میزان زیادی افزایش داد. هنگامی که گیمرها برای آپگرید کردن آیتم‌های مختلف بازی کلش از پرداخت جم استفاده می‌کنند، بیلدرها یا کارگرهای مپ فعالیت خود را آغاز می‌کنند. با توجه به محدود بودن تعداد خانه‌ها در مپ نمی‌توان به صورت همزمان آیتم‌های مورد نظر را آپگرید کرد. در چنین مواقعی با خرید معجون سازنده می‌توان از مزایای زیادی بهره‌مند شد. از مهم‌ترین مزایای استفاده از معجون سازنده در بازی کلش اف کلنز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

کمک به افزایش و تقویت سرعت رشد بازی کلش

یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از معجون سازنده در کلش کمک به افزایش و تقویت سرعت رشد بازی و بالا رفتن سطح یا لول است. معجون سازنده باعث می‌شود که آیتم‌های بازی در مدت زمان کوتاه‌تری ارتقا پیدا کنند.

پیشنهاد ما به شما برای پیشرفت سریع در بازی: خرید اکانت کلش اف کلنز

امکان دسترسی به جم‌های رایگان با کمک معجون سازنده

مزیت دیگری که می‌توان برای معجون سازنده کلش معرفی کرد، امکان دسترسی به جم‌های رایگان است. کمپانی سوپرسل معجون سازنده را طوری طراحی کرده است که به همراهش تعدادی الماس یا جم رایگان نیز در اختیار گیمرها قرار می‌گیرد. با استفاده از این جم‌های رایگان می‌توان لول آیتم‌های دیگر بازی را افزایش داد.

کمک به افزایش همزمان سطح یا لول آیتم‌های مختلف بازی

یکی دیگر از مزایای مهم معجون سازنده در بازی کلش اف کلنز کمک به افزایش همزمان سطح یا لول آیتم‌های مختلف این بازی است. هنگامی که گیمرها بیلدرها یا کارگرهای زیادی را در اختیار نداشته باشند، برای ارتقا آیتم‌های مهمی مانند هال باید همه کارگران فعالیت خود را آغاز کنند. به همین علت حتی برای افزایش سطح به آیتم ساده هم به مدت زمان بسیار زیادی نیاز است و گیمر باید خیلی صبر کند؛ اما با خرید معجون سازنده این مشکل حل خواهد شد.

معجون سازنده در کلش چیست و به چه دردی می‌خورد؟


 

بهترین زمان خرید معجون سازنده کلش چه زمانی است؟

به همه گیمرهای بازی جذاب کلش اف کلنز توصیه می‌شود که در ابتدای بازی برای خرید معجون سازنده اقدام کنند؛ زیرا زمانی که بازی را شروع می‌کنند، سطح یا لول تعداد زیادی از آیتم‌های بازی کلش پایین است. معجون سازنده به آن‌ها کمک می‌کند که در یک بازه زمانی کوتاه آیتم‌های بازی را آپگرید کنند. در واقع با استفاده از معجون سازنده در کلش در همان ابتدای بازی به طرز عجیب و شگفت‌انگیزی می‌توان سرعت افزایش سطح و لول آیتم‌های بازی را افزایش داد.

معرفی دیگر آیتم‌های جادویی بازی کلش آف کلنز

علاوه بر معجون سازنده در کلش آیتم‌های جادویی دیگری نیز وجود دارد. این آیتم‌های جادویی به گیمرها کمک می‌کنند که فعالیت‌های خود را در بازی کلش اف کلنز در مدت زمان کوتاه‌تری انجام دهند و هزینه آپگریدهای بازی به میزان زیادی کاهش یابد. مهم‌ترین آیتم‌های جادویی بازی کلش اف کلنز عبارت‌اند از:

  • معجون قدرت (Power Potion)

  • معجون آموزش ( Training Potion)

  • معجون برج ساعت (Clock Tower Potion)

  • معجون منابع (Resource Potion)

  • معجون هیروها (Hero Potion)

  • بیل مخصوص موانع (Shovel of Obstacle)

  • کتاب مبارزات (Book of Fighting)

  • کتاب ساخت و ساز (Book of Building)

  • کتاب طلسم‌ها (Book of Spells)
  • کتاب هیروها (Book of Heroes)

  • کتاب هر چیز و ناچیزی (Book of Everything)

  • نشان طلایی (Rune of Gold)

  • نشان الکسیر (Rune of Elexir)

  • نشان دارک الکسیر (Rune of Dark Elexir)

  • نشان طلایی سازنده (Rune of Builder Gold)

خرید معجون سازنده کلش و دیگر آیتم‌های جادویی از سایت‌های معتبر

خرید معجون سازنده و دیگر آیتم‌های جادویی بازی کلش اف کلنز کار بسیار راحتی است. فقط کافیست که گیمرها به یکی از سایت‌های معتبر فعال در این زمینه مراجعه کنند. سایت‌های با سابقه علاوه بر فروش معجون سازنده در زمینه خرید و فروش کلن و اکانت کلش اف کلنز و ... نیز فعالیت دارند. این سایت باکیفیت‌ترین خدمات را با قیمت مناسب به مشتریان خود ارائه می‌دهند. تیم پشتیبانی سایت‌های معتبر و باسابقه همواره آماده پاسخگویی به سوالات گیمرها هستند و راهنمایی‌های لازم را درباره نحوه خرید معجون سازنده و استفاده از آن در بازی کلش اف کلنز در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند. در این مقاله سعی کردیم تمام نکات مربوط به معجون سازنده و مزایای آن را توضیح دهیم. امیدواریم با مطالعه این مطلب به تمام اطلاعات مورد نیاز خود دست پیدا کرده باشید.

کد خبر: ۲۱۶٬۵۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha