۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳
تولید گاز از سکوهای پارس جنوبی با وجود تعمیرات اساسی متوقف نمی‌شود| رشد ۶ درصدی تولید گاز در زمستان
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

تولید گاز از سکوهای پارس جنوبی با وجود تعمیرات اساسی متوقف نمی‌شود| رشد ۶ درصدی تولید گاز در زمستان

بوشهر- شمشیری معاون مجتمع گاز پارس جنوبی از رشد ۶ درصدی تولید گاز در پارس جنوبی خبر داد و گفت: با وجود تعمیرات اساسی، تولید گاز از سکوهای پارس جنوبی متوقف نخواهد شد.

حسین شمشیری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: مجتمع گاز پارس جنوبی در زمستان سال گذشته، تلاش چشمگیری در تامین گاز مناطق سردسیر انجام داد و با تولید حداکثری به اهداف مورد نظر رسیدیم.

وی افزود: در زمستان سال گذشته، بالغ بر ۱۷ میلیارد متر مکعب گاز در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی تولید و فرآورش و به شبکه سراسری ارسال شد.

معاون مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی خاطر نشان کرد: در زمستان سال ۱۴۰۱، میزان تولید گاز در پارس جنوبی حدود ۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

شمشیری تصریح کرد: تعمیرات اساسی در پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی آغاز شده و این مهم با تعمیرات پالایشگاه یازدهم انجام شده است.

وی اضافه کرد: امسال با برنامه‌ریزی دقیق، همزمان با تعمیرات اساسی، کاهش تولید از سکوهای پارس جنوبی نخواهیم داشت و تولید حداکثری انجام می‌شود.

معاون مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با توجه به نامگذاری امسال به نام سال " مهار تورم و رشد تولید"، مجتمع گازی آماده است با تحقق شعار سال در این مسیر گام بردارد.

شمشیری تصریح کرد: استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و فناور و بهره‌گیری از تفکر جوانان خلاق در راستای رشد حداکثری تولید، مورد توجه و تاکید قرار دارد و امیدوارم به اهداف موردنظر برسیم.

کد خبر: ۲۱۶٬۴۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha