۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹
تکمیل عملیات اجرایی محور نهاوند به ملایر ۶۰۰ میلیاردتومان اعتبار نیاز دارد
نماینده مردم نهاوند در مجلس:

تکمیل عملیات اجرایی محور نهاوند به ملایر ۶۰۰ میلیاردتومان اعتبار نیاز دارد

همدان - نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت:طول محور نهاوند به ملایر ۴۲ کیلومتر است که هشت کیلومتر از آن از سمت نهاوند زیربار ترافیکی رفته و اجرای کامل آن نیازمند ۶۰۰ میلیاردتومان اعتبار است.

به گزارش بازار؛ علیرضا شهبازی با اشاره به تخصیص اعتبار به طرح چهاربانده شدن محور نهاوند به آورزمان اظهار کرد: در جلسه‌ای با حضور معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در نهاوند با اختصاص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای عملیات راه‌سازی از سوی این وزارتخانه موافقت به عمل آمد.

وی افزود: محور نهاوند به آورزمان و ملایر در مسیر کربلا و از نقاط پرتردد استان است که از اهمیت بالایی برخوردار است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه طرح این مطلب و نظر مساعد معاون وزیر دفاع مقرر شد مبلغ ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تسریع در ادامه عملیات تعریض، ترانشه‌برداری و زیرسازی محور نهاوند به آورزمان از طریق وزارت دفاع در اختیار اداره کل راه و شهرسازی استان قرار گیرد تا بعد از تخصیص اعتبارات سال جاری این مبلغ تسویه شود.

وی افزود: طول محور نهاوند به ملایر ۴۲ کیلومتر است که تاکنون حدود هشت کیلومتر از آن از سمت نهاوند زیر بار ترافیکی رفته و برای اجرای کامل آن نیاز به ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.

شهبازی از پیگیری‌های صورت گرفته در کمیسیون تلفیق که منجر به افزایش اعتبار از ۳۰ میلیارد تومان به ۶۰ میلیارد تومان با تخصیص ۱۰۰ درصدی در سال جاری شد خبر داد و افزود: این پروژه از محل سفر ریاست جمهور ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب دارد.

کد خبر: ۲۱۶٬۲۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha