۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
اهتمام در توزیع به موقع سموم کشاورزی مورد نیاز کشور

اهتمام در توزیع به موقع سموم کشاورزی مورد نیاز کشور

دفتر آفت‌کش‌های سازمان حفظ نباتات کشور بر توزیع به موقع آفت‌کش‌های مورد نیاز استان‌ها، توسط تولید کنندگان و وارد کنندگان سموم کشور تاکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از سازمان حفظ نباتات کشور، مدیرکل دفتر آفت‌کش‌های سازمان حفظ نباتات کشور، طی ابلاغیه‌ای به روسای انجمن‌های تولید کنندگان و وارد کنندگان کود و سم ایران از آنها خواست نسبت به توزیع به موقع آفت‌کش‌های مورد نیاز استان‌ها اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

تاکید بر پیگیری توزیع به موقع آفت‌کش‌ها
در این نامه آمده است؛ با توجه به گزارش‌های متعدد واصله از سطح کشور مبنی بررخوداری برخی از شرکت‌های تولید کننده و وارد کننده آفت‌کش‌ها از توزیع آفت‌کش‌های مورد نیاز به عاملین مجاز توزیع و داروخانه‌های گیاه‌پزشکی مستقر در استان‌ها ضمن اطلاع‌رسانی عاجل به کلیه اعضای آن انجمن و غیره مبنی بر لزوم توزیع به موقع آفت‌کش‌های مورد نیاز در مناطق نسبت به پیگیری موضوع فوق تا رفع هرگونه کمبود اقدام عاجل به عمل آورند.

برخورد با خاطیان طبق ضوابط و مقررات
در ادامه این نامه آمده است؛ در صورت ارسال گزارش‌های موردی با جزئیات کامل توسط مدیریت‌های حفظ نباتات مبنی بر خودداری برخی از شرکت‌ها از عرضه سموم مورد نیاز، استان در صورت اثبات موجودی از طریق سامانه مانیتورینگ براساس تعهدات ذیل پروانه طبق ضوابط و مقررات با شرکت‌های خاطی برخورد خواهد شد.

کد خبر: ۲۱۶٬۲۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha