۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶
۱۶ هزار قطعه زمین خالی تفکیک شده در زنجان وجود دارد
مدیرکل راه و شهرسازی زنجان:

۱۶ هزار قطعه زمین خالی تفکیک شده در زنجان وجود دارد

زنجان- بیات‌منش، مدیرکل راه و شهرسازی زنجان، با بیان اینکه حدود ۱۶ هزار قطعه زمین خالی تفکیک شده و دو هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی خالی در زنجان وجود دارد، گفت: همه این زمین‌ها راکد بوده و در اختیار دولت قرار ندارد.

مسعود بیات‌منش در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه سهم زنجان از طرح ملی مسکن ۱.۲ درصد بوده معادل پنج هزار واحد مسکونی است، گفت: این در حالی است که امروز ۱۸ هزار نفر در سامانه طرح ملی اقدام مسکن ثبت نام کردند.

وی اظهار کرد: خوشبختانه از نظر اختصاص واحد مسکونی طرح اقدام ملی، سهمیه کافی برای استان زنجان اخذ شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان، گفت: اعتقاد داریم احداث ۱۸ هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی تولید مسکن باعث اشباع شدن بازار عرضه در این حوزه می شود و از طرفی با راه‌اندازی سامانه املاک و مستغلات، مردم با اطمینان خاطر در عرصه بورس سرمایه‌گذاری می کنند. 

بیات منش با بیان اینکه حدود ۱۶ هزار قطعه زمین خالی تفکیک شده و دو هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی خالی در زنجان وجود دارد، افزود: همه این زمین‌ها راکد بوده و در اختیار دولت قرار ندارد. 

وی تصریح کرد: طرح ملی اقدام مسکن در زمین‌هایی که در اختیار دولت است ساخته می شود و تمهیدات لازم اندیشیده شده است. 

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان افزود: طرح ملی اقدام مسکن در دو شهر زنجان و ابهر اجرا می شود و مشکلی در تامین زمین وجود ندارد. 

بیات منش ابراز کرد: هدف دولت، مسکن دار کردن مردم با پرداخت تسهیلات است و در این میان برای اجرای طرح ملی اقدام مسکن بیش از ۱۰۰ میلیون تومان به متقاضیان پرداخت می شود.

کد خبر: ۲۱٬۶۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha