۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸
برپایی پاویون ملی ایران در نمایشگاه بین‌المللی دکوراسیون داخلی قطر
توسط شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان انجام می‌شود؛

برپایی پاویون ملی ایران در نمایشگاه بین‌المللی دکوراسیون داخلی قطر

اصفهان -شرکت نمایشگاه‌های اصفهان اقدام به برپایی پاویون ملی ایران در نمایشگاه بین‌المللی دکوراسیون داخلی قطر نموده است که فرصتی مناسب برای معرفی توانمندی‌های داخلی در حوزه فرش،مبلمان و صنایع دستی است.

به گزارش خبرگزاری بازار، مرکز تجاری ایران و قطر با هدف ارتقای روابط تجاری و اقتصادی بین جمهوری اسلامی ایران و کشور قطر تحت نظر سازمان توسعه تجارت ایران تشکیل شده است.

هدف اصلی این مرکز، بر اساس توافقات به عمل آمده مسئولین عالیرتبه دو کشور، ترویج، پرورش و کمک به توسعه روابط تجاری بین ایران و قطر و سایر جوامع بین المللی از طریق تشکیل بستری است که در آن نمایندگان شاخص تجاری هر دو کشور بتوانند با یکدیگر ملاقات، تبادل نظر و با عقد قرارداد از توانمندی های یکدیگر بهرهمند شوند.

حسین سلاح ورزی نایب‌رئیس اتاق ایران در همایش بزرگ تجاری و سرمایه‌گذاری ایران و قطر با تاکید بر اینکه بخش خصوصی و اتاق ایران با درک رابطه عمیق سیاسی و استراتژیک بین دو کشور با جدیت به دنبال توسعه روابط تجاری میان ایران و قطر است، گفت: ۱۱ ماه گذشته حجم مبادلات ایران و قطر رشد ۲۲ درصدی داشته است.

وی تاکید کرد: پتروشیمی، محصولات کشاورزی، صنایع غذایی، صنایع‌دستی، مصالح ساختمانی و به خصوص خدمات فنی و مهندسی از جمله مزیت‌های مهم تجاری ایران است که می‌تواند نقاط قوت برای حضور در بازار داخلی قطر و همین‌طور صادرات مجدد به کشورهای ثالث باشد.

در همین راستا و با هدف تسهیل حضور تولیدکنندگان و صادرکنندگان برتر کشور در بازار مستعد قطر، شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان با مجوز رسمی از سازمات توسعه تجارت ایران اقدام به برپایی پاویون ملی ایران در نمایشگاه بین‌المللی خانه مدرن و دکوراسیون داخلی قطر نموده است.

فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی‌های شرکت‌های ایرانی

این رویداد بین‌المللی در مرکز نمایشگاه دوحه از تاریخ ۱۹ الی ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد و فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی‌های شرکت‌های ایرانی در حوزه فرش ماشینی و دست بافت، مبلمان، روشنایی، صنایع دستی، تجهیزات آشپزخانه و ظروف لوکس پذیرایی است.

کد خبر: ۲۱۶٬۱۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha