۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
 مشکلی برای عرضه سوخت کشاورزان مازندرانی نداریم
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی مازندران- ساری:

مشکلی برای عرضه سوخت کشاورزان مازندرانی نداریم

ساری- رجب پور، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی مازندران - ساری گفت: مشکلی برای عرضه سوخت کشاورزان و باغداران در فصل کشاورزی وجود ندارد.

سبحان رجب پور در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار این که هیچ برنامه‌ای برای سه نرخی شدن بنزین وجود ندارد، اظهار داشت: در برنامه بودجه امسال نیز گرانی نرخ بنزین لحاظ نشده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌ای برای گرانی بنزین و سه نرخی شدن آن وجود ندارد، اظهار داشت:هرگونه تصمیم گیری در این زمینه از سوی دولت اطلاع رسانی می شود.

وی با اشاره به جمع آوری کارت های سوخت از جایگاه های بنزین اظهار داشت: در صورت مفقودی کارت سوخت و برای تهیه کارت المثنی باید به دفاتر پلیس ۱۱۰+ مراجعه کرد.

رجب پور با بیان اینکه در هر جایگاه یک کارت سوخت آزاد برای خدمات رسانی نیز وجود دارد، اظهار داشت: متقاضیان باید از کارت سوخت شخصی سهمیه و یا نرخ دوم استفاده کنند و در صورت پایان سهمیه می توانند از کارت جایگاه برای سوخت مازاد استفاده کنند.

وی با بیان اینکه برای خودروهای شهری و مسافری دوگانه سوز و تک سوز نیز سهمیه درنظر گرفته شده است، درباره تامین سوخت کشاورزان و باغداران گفت: کشاورزان و باغداران برای سوخت گازوئیل و نفت باید در سامانه ثبت نام کنند.

کد خبر: ۲۱۵٬۹۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha