۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳
اجرای چمن مصنوعی MG Pro  به ۲ میلیون متر مربع رسید!

اجرای چمن مصنوعی MG Pro به ۲ میلیون متر مربع رسید!

چمن مصنوعی مدل MG Proیکی از باکیفیت‌ترین محصولات ایرانی است که ارتفاع الیاف آن به ۵۰ میلی‌متر می‌رسد و در دسته چمن با الیاف بلند قرار دارد.

به گزارش بازار، چمن مصنوعی MG PRO چیست ؟ نحوه اجرا و نصب چمن مصنوعی به چه صورت است ؟  هزینه نصب و اجرای چمن مصنوعی چگونه محاسبه می‌‎شود؟ ممکن است که بعد از شنیدن این سوالات تصور کنید که انتخاب و نصب چمن را باید به متخصص بسپارید. در صورتی که با دانستن نکات زیر می‌توانید نگاهی واقع بینانه نسبت به اجرای چمن مصنوعی داشته باشید. ما در این مقاله، ابتدا به معرفی چمن مصنوعی مدل  MG PROخواهیم پرداخت. سپس، نگاهی به فاکتورهای موثر در هزینه اجرای این محصول خواهیم داشت. اگر شما هم قصد دارید تا از یک محصول مقاوم و باکیفیت برای طراحی زمین ورزشی استفاده کنید و اطلاعاتی در رابطه با هزینه اجرای آن کسب کنید، تا آخر مطالب همراه ما باشید.

معرفی چمن مصنوعی MG PRO

چمن مصنوعی مدل  MG Proیکی از باکیفیت‌ترین محصولات ایرانی است که ارتفاع الیاف آن به ۵۰ میلی‌متر می‌رسد و در دسته چمن با الیاف بلند قرار دارد. کیفیت این محصول به گونه‌ای است که به راحتی با مدل‌های مشابه خارجی رقابت می‌کند. چمن مصنوعی مدل  MG Proمطابق با استانداردهای بهداشتی تولید می‌شود و از طول عمر بالایی برخوردار است و از این محصول می‌توان در شرایط آب و هوایی مختلف مانند مناطق سردسیر تا دمای منفی ۳۰ درجه سانتی گراد و در مناطق گرمسیر تا دمای ۷۰ درجه سانتی‌گراد استفاده کرد.

جنس الیاف چمن مصنوعی  MG Proمنوفیلامنت است و تراکم بالای الیاف باعث شده تا این محصول از مقاومت بالایی در برابر تردد و رفت و آمد، کوبش و ساییدگی برخوردار باشد. از چمن   MG Proمی‌توان برای طراحی و زیباسازی سالن‌ها و باشگاه‌های ورزشی مانند زمین فوتبال یا فوتسال استفاده کرد و فضایی سرسبز با زیبایی بصری ایجاد کرد. همچنین، محصولی با ماندگاری بالا و ایمن برای ایجاد زمین چمن مصنوعی پدل یا زمین چمن مصنوعی گلف است.

اجرای چمن مصنوعی MG Pro  به ۲ میلیون متر مربع رسید!

اجرای چمن مصنوعی مدل  MG Proدر مناطق سردسیر و گرمسیر

همانطور که در مطالب فوق عنوان شده است، می‌توان از چمن مصنوعی مدل  MG Pro در مناطق مختلف جغرافیایی استفاده کرد. نکته‌ای که وجود دارد این است که برای مراقبت از این محصول در مناطق گرمسیری باید وسواس و حساسیت زیادی نشان داد. برای مثال، بهتر است که در روزهای خیلی گرم از تردد بر روی الیاف این محصول اجتناب نمایید و در ساعات گرم روز یک کاور بر روی چمن مصنوعی پهن کنید. از دیگر مراقبت‌های مرتبط با چمن مصنوعی مدل  MG Proاین است که باید هر ۱۰ روز یکبار به مدت ۴۵ دقیقه سطح چمن را آبیاری نمایید تا حالت استاتیکی چمن به طور کامل از بین برود. این محصول نیز در سرما و یخ زدگی بسیار مقاوم است و برای افزایش طول عمر آن تنها کافی است که در هنگام بارش برف و باران، بازی و رفت آمد بر روی  چمن مصنوعی  MG Proرا متوقف کنید تا یخ‌ها و برف‌ها به طور کامل آب شوند.

مراحل اجرای چمن مصنوعی مدل  MG Pro

مراحل نصب و اجرای چمن مصنوعی را می‌توان به طور خلاصه در گام‌های زیر دسته بندی کرد :

  1. در گام اول باید چمن مصنوعی قدیمی و سیلیس و گرانول موجود در چمن قدیمی جمع آوری شوند. نکته‎ای که وجود دارد این است که سیلیس و گرانول کمی مضر و خطرناک هستند و بهتر است که جمع آوری چمن قدیمی توسط افراد متخصص انجام شود.
  2. در مرحله بعد، زمین مورد نظر باید برای نصب چمن مصنوعی جدید آماده سازی شود. در این مرحله، ابتدا زیرسازی‌های متناسب با شرایط آب و هوایی و نوع بستر انجام می‌شود. سپس، لایه ژئوتکستایل بر روی بستر پهن شده و چمن مصنوعی بر روی آن اجرا می‌شود.
  3. بعد از مرحله فوق، سیلیس و گرانول در میان الیاف چمن مصنوعی تزریق خواهد شد.
  4. در مرحله آخر، الیاف چمن مصنوعی فرچه کشی می‌شوند و فضایی سرسبز و با نشاط که تداعی کننده طبیعت است، پدید خواهد آمد.

هزینه اجرای چمن مصنوعی MG PRO

لازم به ذکر است که هزینه نصب و اجرای چمن مصنوعی براساس هر متر مربع و با توجه به فاکتورهای مختلف مانند برند، جنس نخ، تعداد گره، ارتفاع الیاف، نوع زیره، تراکم چمن، مواد مورد استفاده در هنگام نصب چمن مصنوعی، دستمزد نصاب، هزینه حمل و نقل و... محاسبه می‌شود و نمی‌توان یک قیمت کلی برای اجرای چمن مصنوعی مدل  MG Proدر نظر گرفت؛ لذا  برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت و هزینه نصب چمن مصنوعی از شما دعوت می‌نماییم که با متخصصین مجموعه چمنزار در تماس باشید و از آن‌ها بخواهید تا هزینه نهایی اجرای چمن مصنوعی را براساس محیط و متراژ مورد نظر شما اعلام نمایند.

اجرای چمن مصنوعی MG Pro  به ۲ میلیون متر مربع رسید!

سخن پایانی

نصب و اجرای چمن مصنوعی در مکان‌های مختلف یک راهکار هوشمندانه برای داشتن فضایی سرسبز و با انرژی با هدف ورزش کردن و برطرف کردن نیاز انسان‌ها به طبیعت است. چمن مصنوعی  MG Pro نیز یک محصول ایده‌آل و ایمن برای طراحی باشگاه‌ها و زمین‌های ورزشی و مکان‌های پرتردد است که مطابق با استانداردهای روز دنیا طراحی و به بازار عرضه می‎شود و به افزایش ایمنی و بهبود عملکرد بازیکنان در حین بازی و تمرین کمک می‌کند.

با توجه به آنکه مسابقات و تمرین‌ها فقط در مکان‌های سرپوشیده برگزار نمی‌شوند، چمن مصنوعی مدل  MG Pro به گونه‌ای طراحی شده است که از مقاومت بالایی در برابر بارندگی، سرما و گرما برخوردار باشد. از سوی دیگر، مجموعه چمنزار در تلاش است تا با ارائه گارانتی ۳۶ ماهه پوسیدگی و ۱۸ ماهه تغییر رنگ چمن مصنوعی مدل  MG Proبه مشتریان عزیز خود این تضمین را بدهد که این محصول ماندگاری و طول عمر بالایی دارد و تا سالیان سال فضایی مشابه با چمن طبیعی برای هم‌وطنان عزیز پدید می‌آورد.

کد خبر: ۲۱۵٬۹۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha