۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
دانش بنیان‌ها آماده ارائه خدمت در تمام حوزه‌ها
دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان اعلام کرد

دانش بنیان‌ها آماده ارائه خدمت در تمام حوزه‌ها

کرمی، دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: شرکت‌های دانش بنیان تا انباشت مناسب فناوری، آماده ارائه خدمت در تمام حوزه‌ها و تولید محصولات فناورانه هستند.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، پرویز کرمی دبیر ستاد توسعه فرهنگ اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: شرکت‌های دانش بنیان در سال‌های گذشته با تلاش فراوان توانستند در حوزه‌های مختلف، دانش فنی و انباشت فناوری مناسبی را حاصل کنند.

وی ادامه داد: نتیجه این تلاش امروز در تولید محصولات فناورانه در حوزه‌های مختلف همگام با دنیا دیده می‌شود.

کرمی افزود: در دوران شیوع بیماری کرونا شاهد تلاش شرکت‌های دانش بنیان و تولید محصولات مختلف مورد نیاز برای کشور از جمله کیت‌های تشخیصی، دستگاه‌های اکسیژن ساز (ونتیلاتور) و مواد ضدعفونی کننده بودیم.

وی ادامه داد: در جدیدترین تلاش این زیست بوم شاهد تولید ربات خدمت رسان در مراکز درمانی هستیم تا کادر درمان کمتر در معرض ویروس کرونا قرار گیرند.

کرمی گفت: تولید ربات «کیوان لایف ربات» آخرین دستاورد متخصصان فناورانه ایران است که همزمان با توزیع در بازار داخل براساس نیاز وارد بازارهای بین المللی شده است.

وی افزود: این اقدام، فناوری را برای کشور دنبال خواهد داشت و نشان می‌دهد که شرکت‌های دانش بنیان همواره آماده ارائه خدمت به جامعه هستند.

کد خبر: ۲۱٬۵۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha