۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
۹ بهانه برای عدم طراحی یک وب سایت

۹ بهانه برای عدم طراحی یک وب سایت

۹ بهانه برای عدم طراحی یک وب سایت و همچنین سئو نکردن سئو سایت

به گزارش بازار، بسیاری از کارآفرینان هنوز باور ندارند که اینترنت ابزار خوبی برای انجام تجارت است. حتی اینترنت بسیار بهتر از یک فروشگاه فیزیکی است که در آن تجارت انجام می‌شود. مخاطبان هدف شما مطمئناً به دنبال محصول یا خدماتی هستند که در گوگل می‌فروشید، اما امروزه به جای یافتن کسب و کارتان، به سراغ شرکت‌هایی می‌روند که در اینترنت حضور دارند. در واقع می‌توان گفت که در حال حاضر، حضور آنلاین کسب و کارها حرف اول را در موفقیت آن‌ها می‌زند و شرکت‌های بسیاری به دنبال طراحی و سئو سایت خود هستند تا در نتایج گوگل رتبه خوبی کسب کنند.  با این وجود، به طور قطع، همه ما بهانه‌هایی که شرکت‌های کوچک و متوسط برای عدم طراحی سایت پزشکی، صنعتی، خدماتی و غیره می‌آورندرا شنیده‌ایم. بنابراین، همراه کارا، بهترین شرکت طراحی سایت پزشکی در تهران و بهترین شرکت سئو در تهران برخی از رایج‌ترین دلایلی که مردم می‌گویند به یک وب‌سایت نیاز ندارند، را بیان می‌کند.

بهانه های عدم طراحی وب سایت

من اولویت‌های دیگری دارم

این یک استدلال تا حدودی منصفانه است. شما مشغول کسب و کار خود هستید و نمی‌خواهید کار خود را متوقف کرده و صرف انجام امور اینترنتی کنید. از طرفی، کسب‌وکارتان ممکن است با سرعت ثابتی در حال رشد باشد، بنابراین فکر نمی‌کنید که اکنون نیازی به سرمایه‌گذاری برای طراحی سایت داشته باشید اما باید بدانید که طراحی سایت پزشکی، آموزشی، خدماتی و غیره یک نیاز مبرم است که همان اول باید انجام دهید زیرا همانطور که یک بیماری ممکن است همه گیر شود، هیچ کس نمی‌داند چه چیزی در راه است و می‌تواند بر رشد کسب و کارتان تأثیر بگذارد. پس وقت را تلف نکنید و یک وب سایت برای خود طراحی کنید.

هزینه آن بسیار زیاد است

امروزه، با استفاده از سیستم مدیریت محتوا وردپرس، می‌توانید یک وب سایت مناسب داشته باشید. همراه کارا بهترین شرکت طراحی سایت پزشکی، صنعتی و غیره، می‌تواند آن را با هزینه کمی برای شما طراحی کند. همه چیز واقعاً به آنچه می‌خواهید وب سایت شما نمایش دهد بستگی دارد. اگر فقط می‌خواهید کسب و کار خود را بصورت آنلاین قابل مشاهده کنید، کار زیادی لازم نیست اما اگر به دنبال فروش آنلاین هستید، می‌توانید از امکانات شرکت همراه کارا در طراحی سایت استفاده کنید.

طراحی سایت به کسب و کار من کمکی نمی‌کند

هر پولی که برای بازاریابی خرج کرده یا زمانی که صرف بازاریابی می‌کنید سود بلندمدتی در کسب و کار شما خواهد داشت. بنابراین، داشتن یک وب سایت بسیار به کسب و کار شما کمک می‌کند و عدم طراحی و سئو سایت پزشکی، صنعتی، آموزشی و غیره نیز نتیجه عکس خواهد داشت و در دراز مدت به کسب و کار شما آسیب می‌رساند.

کسب و کار من در شبکه‌های اجتماعی دیگر فعال است

اگر فکر می‌کنید که فعال بودن در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس بوک، توییتر و غیره برای جذب مشتریان جدید کافی است، اشتباه می‌کنید. با توجه به کاهش محبوبیت و محدود شدن دسترسی به شبکه‌های اجتماعی، داشتن یک وب سایت مهم‌تر از همیشه است. وب سایت یک راه عالی برای سازماندهی محتوای شما و اطمینان از اینکه مخاطبان همیشه می‌توانند با شما در تماس باشند، است. برخلاف شبکه‌های اجتماعی، یک وب‌سایت پلت‌فرم بسیار مطمئن‌تری است، زیرا تا زمانی که آن را به‌روز نگه دارید، همیشه وجود خواهد داشت.

اما در واقع باید گفت که وب سایت شما مکانی ایده آل برای مشتریانی است که کسب و کارتان را در رسانه‌های اجتماعی دنبال می‌کنند. وب سایت به عنوان یک ابزار مکمل با فیس بوک، توییتر یا اینستاگرام کار می‌کند و می‌تواند دنبال کنندگان خود را برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و تجارت راهنمایی کند.

شرکت طراحی و سئو سایت همراه کارا

رقبای من هم وب سایت ندارند

این نکته را بدانید که یک وب سایت با سئو سایت به زبان ساده توجه بیشتری را به خود جلب می‌کند. در حقیقت، طراحی یک وب سایت به کسب و کارهای کوچک اجازه می‌دهد در اینترنت به خوبی پیشرفت کنند. مهمترین دستاورد طراحی سایت پزشکی در تهران، سایت صنعتی، خدماتی و غیره، رقابت با چند غول صنعت دیگر است که منابع مالی بسیار بیشتری نسبت به شما دارند. از طرفی دیگر، یک وب سایت به شما این امکان را می‌دهد که به مخاطبان بیشتری دسترسی و بستری برای فروش محصولات یا خدمات خود داشته باشید.

طراحی سایت باعث دیده شدن کسب و کارم نمی‌شود

هنگام انجام جستجو از طریق سایت‌هایی مانند گوگل، بینگ یا یاهو، لیستی از وب سایت‌های مرتبط با جستجوی خود را مشاهده خواهید کرد. شما می‌توانید بسیاری از تکنیک‌های سئو (بهینه‌سازی موتورهای جستجو) را در وب‌سایت خود اعمال کنید تا رتبه‌بندی آن را در موتورهای جستجو بهبود ببخشید و به ایجاد ترافیک و فروش بیشتر کمک کنید. همچنین، سئو سایت پزشکی در تهران، سئو سایت صنعتی، آموزشی و غیره از طریق تولید محتوای مفید و جدید در بخش وبلاگ وب سایت قابل ارتقا است. به همین دلیل پس از طراحی سایت پزشکی در تهران یا حوزه های دیگر باید به دنبال انجام سئو باشید.

اعتبار و قدرت زیادی با طراحی سایت به دست نمی آورم

طراحی یک وب سایت، باعث می‌شود که کسب و کارتان با اعتبار بیشتری دیده شود، زیرا زمانی که مشتریان بدانند شرکت شما یک وب سایت دارد، ارزش برند شما افزایش می‌یابد. در نتیجه، برند شما در کنار رقابت در بازار قوی‌تر می‌شود، زیرا مشتریان ترجیح می‌دهند از شرکت‌هایی خدمات دریافت کنند که ارزش و اعتبار بیشتری دارند. بنابراین، طراحی یک وب سایت اولین گام برای تقویت برند در بازار است.

شرکت طراحی سایت پزشکی همراه کارا

عدم دسترسی به مشتریان آنلاین

طبق یک نظرسنجی در سال ۲۰۲۲، حدود ۶۳ درصد از کل جمعیت کره زمین، تقریباً ۵ میلیارد نفر، به اینترنت دسترسی دارند. از آنجایی که اکثر مردم می‌توانند به اینترنت دسترسی داشته باشند، حتی داشتن یک صفحه فرود به عنوان وب سایت تجاری برای کسب و کار شما مفید است. این روزها اکثر وب سایت‌ها می‌توانند به طور خودکار مطابق با صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند و رایانه رومیزی تنظیم شوند. در حقیقت، به نظر می‌رسد اکثر مشتریان همیشه یک گوشی هوشمند در دست دارند و صاحبان کسب و کارها می‌توانند از طریق طراحی و سئو سایت مستقیماً با آنها تماس بگیرند.

سخن پایانی

در عصر دیجیتال امروزی، یک وب سایت برای هر برند یا کسب و کاری ضروری است. با توجه به مدت زمانی که مردم در رسانه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌ها صرف می‌کنند، طراحی سایت پزشکی، صنعتی، آموزشی و غیره اهمیت زیادی دارد. وب سایت شما جایی است که می‌توانید یک فروشگاه راه اندازی کنید و کالاهای خود را در  اینترنت بفروشید. کسب‌وکاری که وب‌سایت ندارد، فرصت جذب مشتری را از دست می‌دهد. برجسته کردن کسب و کار و وب سایت شما به زمان و تلاش نیاز دارد، اما نتایجی که به دست خواهید آورد ارزش تلاش را دارد. از عناصر مهم ساخت یک وب سایت استفاده از چندین تکنیک مختلف سئو برای کمک به رتبه بندی وب سایت شما در موتورهای جستجو است. به همین دلیل اعتماد به یک شرکت سئو سایت پزشکی در تهران مانند همراه کارا اهمیت زیادی دارد.

با تمام این مزایا، ما تضمین می‌کنیم که سرمایه گذاری در یک وب سایت بهترین انتخابی است که هر شرکت کوچک می‌تواند اکنون که تکنولوژی هر روز در حال پیشرفت است، انجام دهد.پس اجازه ندهید شرکت شما در معرض طرد شدن قرار گیرد، پس روی وب سایت خود سرمایه گذاری کنید!

آدرس سایت همراه کارا برای مشاوره رایگان و استعلام قیمت طراحی سایت و سئو سایت
https://hamrahkara.com/

کد خبر: ۲۱۵٬۸۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha