۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
 تسریع در تکمیل پروژه چهار خطه کردن محور قدیم سلفچگان به ساوه
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تأکید کرد؛

تسریع در تکمیل پروژه چهار خطه کردن محور قدیم سلفچگان به ساوه

قم - معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بر تسریع در تکمیل پروژه چهار خطه کردن محور قدیم سلفچگان - ساوه تأکید کرد و گفت: اجرای این پروژه موجب کاهش حوادث و تسریع در ترانزیت کالا می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، رضا اکبری در ششمین بازدید خود طی امسال از طرح‌های عمران جاده‌ای استان قم تصریح کرد: با احداث ده کیلومتر از بزرگراه سلفچگان ساوه، طرح کریدور محور ترانزیتی سلفچگان، ساوه، تهران کلید می‌خورد.

وی تصریح کرد: به بهره برداری رسیدن این طرح ده کیلومتری، کلید ارتقا کریدور ترانزیتی محور قدیم سلفچگان ساوه، تهران خواهد بود.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اجرای طرح چهار خطه کردن محور قدیم سلفچگان ساوه را موجب کاهش حوادث و تسریع در ترانزیت کالا از این محور شریانی دانست و یادآور شد: با همه اهمیتی که در اجرای این طرح وجود داشت متأسفانه طی سالهای گذشته در محاق چالش‌های عدیده، تکمیل آن به تعویق افتاد.

وی بازدید و پی گیری‌های مستمر خود و دیگر مسئولان و مجریان سازمانی و استانی از این پروژه شاخص را به دلیل اهمیت دوچندان آن دانست و افزود: با توجه به عقد قرار داد روکش آسفالت ده محور اصلی و شریانی قم و تأمین صد درصدی قیر مورد نیاز آنها، شاهد فعال سازی دیگر طرح‌های روکش آسفالت در سطح راه‌های اصلی استان قم باشیم.

اکبری در این سفریک روزه به قم، ضمن دیدار و گفتگو با عوامل اجرایی پروژه شاخص چهار خطه کردن محور قدیم سلفچگان ساوه، تصریح کرد: باتوجه به همت جمعی مسئولان امر جهت تکمیل این پروژه، انشالله مانع لاینحلی (اعم از مالی، فنی) در راستای اجرای آن وجود نخواهد داشت.

وی یاد آور شد: ارتقا محورهای جاده‌ای استان قم که کریدور ارتباطی استان‌های جنوبی و غربی با مرکز کشور است در دستور کار قرار دارد.

کد خبر: ۲۱٬۵۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha