۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶
نقدینگی های تازه نفس از بازارهای موازی در حال ورود به بازار بورس هستند
کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بازار مطرح کرد؛

نقدینگی های تازه نفس از بازارهای موازی در حال ورود به بازار بورس هستند

دهقانی کارشناس بازار سرمایه گفت: هیچ بازاری پتانسیل و جذابیت بازار سرمایه را ندارد لذا نقدینگی از بازارهای موازی در حال سرازیر شدن به بازار ارزنده بورس می باشد.

سمیه شوریابی؛ بازار: افشین دهقانی سرپرست کارگزاری امین سهم زنجان، در تحلیلی که از روند بازار بورس ارائه داد، اظهار داشت: برای هفته جدید بازاری مثبت را متصور هستم و بازار سرمایه به روند صعودی خود همچنان ادامه خواهد داد.

این کارشناس بازار سرمایه می گوید: نقدینگی های تازه نفس از بازارهای موازی در حال ورود به بازار بورس هستند، بازار فروشنده هایش را با حرکت اصلاحی اما رو به بالا پشیمان می‌کند و به عبارت بورسی ها، بازار دارد سهامداران ترسو را پیاده می‌کند چنانچه در هفته های قبل، این حرکت را از بازار شاهد بودیم چرا که به لحاظ قیمتی و ارزندگی دلاری سهم ها در قیمت های پایین قرار دارند.

در خرید سهام، افراد همچنین باید مراقب سهم هایی که از سقف سال ۹۹ فاصله زیادی گرفته و با رشد همراه بوده‌اند باشند که خدایی نکرده متضرر نشوند

دهقانی با بیان اینکه بازار سرمایه بر روی ریل صعودی قرار گرفته است، تأکید کرد: هیچ بازاری نه ارز، نه طلا، نه مسکن و نه خودرو پتانسیل و جذابیت بازار سرمایه را ندارد لذا نقدینگی از این بازارها در حال سرازیر شدن به بازار ارزنده بورس می باشد.

سرپرست کارگزاری امین سهم زنجان ضمن اشاره به اینکه هر سهمی خریدنی نیست، ابراز داشت: در خرید سهام، افراد همچنین باید مراقب سهم هایی که از سقف سال ۹۹ فاصله زیادی گرفته و با رشد همراه بوده‌اند باشند که خدایی نکرده متضرر نشوند.

کد خبر: ۲۱۵٬۶۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 4
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
      2 0
      امیدواریم این مرحله بازار بورس بتواند جبران ضرر و زیان میلیونها سهامدار را بکند
    • پاریزان IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
      1 1
      چرا راجع به بازگشایی نمادهای سهام عدالت استانی که یکسال است قابل معامله نیستند، مطلبی درج نمی کنید؟ تمام سرمایه ی ما در سهام عدالت استانی مسدود است. به کجا پناه ببریم؟؟؟؟
    • محمدرضا IR ۰۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      0 2
      دوباره دعوت به بورس
    • Didani IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      1 0
      فکر کن بورس همانطور که صندوق طلا داره .صندوق سهام یورو دلار و غیره داشته باشه هر وقت هم کسی درخواست خود سهام رو کرد بجای اسکناس معادل تتر اون رو بده.