۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱
آخرین خسارت های سیلاب در استان ایلام اعلام شد
توسط مدیرکل بحران استانداری ایلام؛

آخرین خسارت های سیلاب در استان ایلام اعلام شد

ایلام- مدیرکل بحران استانداری ایلام آخرین خسارت های سیلاب در استان ایلام را تشریح کرد.

مجید بیگلریان در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: با توجه به گزارش‌های اولیه توسط دستگاه‌های اجرایی و خدماتی در اثر بارشها خسارات هایی به ابنیه و راههای روستایی در منطقه باولی شهرستان چوار و هلیلان و عشایری وارد شده است.

وی تصریح کرد: تعدادی سیاه چادر در مناطق مختلف آسیب دیده بود که هلال احمر پس از حادثه اسکان اضطراری آنها را انجام داد که حدود 10 تخته چادر در محل اسکان اضطراری پر باشد.

بیگرلریان عنوان کرد: ریزش کوه در دو طرف تونل مسیر مهران تونل آزادی تنگه قیر تختان میمه و بدره اتفاق افتاد که سریعا توسط راهداری پاکسازی شده است.

مدیرکل بحران استانداری ایلام اضافه کرد: به اراضی کشاورزی و صیفی‌جات در نقاط مختلف استان خسارت وارد شده که رقم دقیق آن توسط کارشناسان در حال بررسی است.

وی افزود: سیلبند مسقف شهر ایلام در مجاورت مصلا ریزش و تخریب شده است.

وی با اشاره به اینکه سیستم خط انتقال آب از گل گل به ایلام شکستگی داشته که ترمیم و قطعی آب برطرف شده است، افزود: چند تیر چراغ روشنایی برق در ایلام و ایوان در اثر طوفان سقوط کرده است.

وی اظهار کرد: یک دستگاه خودرو پیکاب در بخش بولی در اثر سیلاب آسیب دیده است، همچنین براساس گزارش فرمانداری مهران یک نفر هم در بخش صالح آباد در اثر سیل فوت کرده است.

وی گفت: دستورات لازم جهت برآورد دقیق میزان خسارات به فرمانداری‌ها و دستگاههای اجرایی اعلام شده که میزان دقیق آن متعاقباً اعلام می شود.

کد خبر: ۲۱۵٬۶۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha