۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
ده‌ها مسکن مددجویی در استان‌های هرمزگان و بوشهر به بهره برداری رسید
با حضور فرمانده کل سپاه؛

ده‌ها مسکن مددجویی در استان‌های هرمزگان و بوشهر به بهره برداری رسید

سردار سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، هزار و ۳۳۴ مسکن مددجویی در استان‌های هرمزگان و بوشهر به صورت ویدئو کنفرانس را بهره برداری کرد.

به گزارش بازار به نقل از صدا و سیما، سردار سلامی در مراسم بهره برداری این واحدها در بندرعباس گفت: واحدهای مسکونی مددجویی با مشارکت کمیته امداد در ۶۰۰ روستا در هرمزگان و بوشهر ساخته شده است.

فرمانده سپاه افزود: امروز ۶۶۳ واحد در هرمزگان و ۶۷۷ واحد در بوشهر تحویل مددجویان شد.

سردار سلامی گفت:در هرمزگان بیشترین این واحدها در بشاگرد با ۱۸۰ واحد است.

وی افزود: همه توان سپاه برای محرومیت زدایی و حفظ عزت و کرامت و امنیت مردم بکار گرفته می‌شود و نیروی دریایی ماموریت خدمترسانی به مردم در استان‌های ساحلی را بر عهده دارد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همچنین در پاسخ به فرمان رهبرمعظم انقلاب اسلامی سپاه از آغاز اجرای طرح مومنانه بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی در استان بین آسیب دیدگان و نیازمندان از کرونا توزیع کرده است و در دوسه روز آینده نیز هزار بسته جدید توزیع می‌شود.

سردار سلامی افزود: توزیع ۲ هزار یخچال و کولر بین مددجویان بشاگردی، طرح ساخت هزار مسکن جدید ویژه نیازمندان و مشارکت در نوسازی و بهسازی جاده‌های روستایی بشاگرد از دیگر طرح‌های محرومیت زدایی سپاه در استان است که بزودی عملیات اجرایی ان اغاز می‌شود.

استاندار هرمزگان نیز در این مراسم گفت: بازگشایی و عملیات ۱۸۰ کیلومتر جاده روستایی در بشاگرد با مشارکت نیروی دریای سپاه و قرارگاه مدینه منوره و اداره راه و شهرسازی در اینده نزدیک اجرا می‌شود.

فریدون همتی افزود: قرارگاه محرومیت زدایی و سرمایه گذاری در حوزه سد جگین با مشارکت سپاه تشکیل می‌شود و زمین‌های پایین دست جگین در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی گفت: با مشارکت استانداری و سپاه نیز دو هزار یخچال و کولر گازی تهیه و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

کد خبر: ۲۱٬۵۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha