۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
اسمارت واچ و هدفون بی سیم گجت های محبوب امروز

اسمارت واچ و هدفون بی سیم گجت های محبوب امروز

ساعت هوشمند و هدفون بی سیم به گجت هایی تبدیل شده اند که این روزها همه دوست دارند در کنار گوشی و لپ تاپ خود یکی از آن ها را داشته باشند.

به گزارش بازار، ساعت هوشمند و هدفون بی سیم به گجت هایی تبدیل شده اند که این روزها همه دوست دارند در کنار گوشی و لپ تاپ خود یکی از آن ها را داشته باشند. برندها و گزینه های مختلفی وجود دارد که شما براساس نیاز و بودجه خود می توانید هر کدام از آن ها را که برایتان مناسب تر است انتخاب کنید. اما از محبوب ترین برندهای اسمارت واچ و هدفون بی سیم در ایران و سراسر دنیا سامسونگ و اپل است که می توانید مزایا و ویژگی های آن را در زیر بخوانید.

ویژگی ‌ها و مزایای ساعت هوشمند سامسونگ

طراحی زیبا و جذاب انواع اسمارت واچ سامسونگ می تواند همه نیازهایی که کاربر از ظاهر یک ساعت هوشمند دارد را برطرف کند. صفحه نمایش ساعت های هوشمند سامسونگ دارای اندازه مناسب و کیفیت و رزولوشن بالایی است که امکان دسترسی به اطلاعات بیشتر را فراهم می‌کند.

در این محصول فناوری های پیشرفته ای به کار برده شده که مهم ترین آنها را نام می بریم:

ردیابی فعالیت و سطح سلامتی بدن مانند نوع فعالیت و کالری مصرفی، ضربان قلب و در برخی مدل ها اندازه گیری سطح اکسیژن خون، استفاده از دوربین با وضوح بالا با امکان عکس گرفتن و فیلم برداری با کیفیت مطلوب و پشتیبانی از تماس صوتی و تصویری.

همچنین سامسونگ از سیستم عامل Tizen برای ساعت هوشمند خود استفاده می‌کند که امکانات بسیاری را برای کاربران فراهم کرده است

بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ برای ورزش و تناسب اندام

اسمارت واچ برای ورزش و تناسب اندام

اسمارت واچ سامسونگ مدل Galaxy Watch Active ۲: این ساعت هوشمند دارای تکنولوژی ردیابی فعالیت، ردیابی خواب، GPS و شتاب سنج است. همچنین این ساعت با استفاده از برنامه های مربی گری و تمرینات ورزشی به شما کمک می کند تا تمرین های مناسبی برای ورزش و تناسب اندام خود انتخاب کنید.

اسمارت واچ سامسونگ Galaxy Watch ۳: این ساعت هوشمند علاوه بر ویژگی هایGalaxy Watch Active ۲ برخی قابلیت های اضافی نیز مانند استفاده از برنامه های اندروید و iOS و پشتیبانی از برنامه های ورزشی خاص مانند شنا، دوچرخه سواری و گلف دارا می باشد.

اسمارت واچ Galaxy Fit ۲: این ساعت هوشمند برای ورزش کارانی طراحی شده که به دنبال یک ساعت هوشمند با کارایی بالا و هزینه کم هستند. این ساعت دارای ردیاب خواب، ردیاب فعالیت و تکنولوژی مربی گری است و به راحتی با انواع تمرینات ورزشی از جمله پیاده روی، دوچرخه سواری، شنا و بسکتبال سازگار می باشد.

همچنین، می توان به سایر ساعت های هوشمند سامسونگ مانند Galaxy Watch Active و Galaxy Fit۳ نیز اشاره کرد. با توجه به نیاز و بودجه شخصی خود، می توانید ساعت هوشمند مناسب برای تمرینات ورزشی خود را انتخاب کنید.

اگر شما علاقه مند به تمرینات ورزشی حرفه ای هستید و دوست دارید کیفیت تمرینات خود را بالا ببرید علاوه بر ساعت هوشمند به یک هدفون بی سیم با کیفیت هم نیاز دارید که در ادامه تعدادی از هدفون های بی سیم اپل را به شما معرفی خواهیم کرد.

بررسی هدفون بی سیم اپل در بازار ایران از نظر قیمت

قیمت هدفون بی سیم اپل به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهم ترین آنها عبارت است از:

  • مدل هدفون: مدل هدفون بی‌سیم اپل می‌تواند بر قیمت آن تأثیر چشم گیری داشته باشد. برای مثال هدفون های مدل بالا مانند AirPods Pro، AirPods Max و AirPods ۳ قیمت بالاتری نسبت به سایر مدل ها دارند.

  • کیفیت ساخت: مواد اولیه مورد استفاده در تولید هدفون بی سیم اپل از بهترین و باکیفیت ترین متریال موجود است و دلیل عمده بالا بودن قیمت این هدفون ها نیز همین است.

  • فناوری های مورد استفاده: هدفون های بی سیم اپل دارای فناوری ‌های پیشرفته‌ای مانند بلوتوث، تشخیص حرکت، لمسی بودن و سیستم Noise Canceling قوی هستند که به کلی صدای محیط را از بین می برند.

  • نوع گارانتی: گارانتی و خدمات پس از فروش نیز بر روی قیمت هدفون بی‌سیم اپل تأثیر دارد. در هنگام خرید باید به نوع گارانتی آن دقت داشته باشید.

به صرفه ترین هدفون های بی سیم اپل

هدفون بی سیم اقتصادی

با توجه به بالا بودن قیمت دلار، هدفون های بی سیم اپل از قیمت بالایی برخوردار هستند و طبیعتا هرچقدر کیفیت بالاتر باشد قیمت هم بالاتر است. اما از آنجایی که شاید هر کسی توانایی خرید گران قیمت ترین هدفون های بی سیم اپل را نداشته باشد، تعدادی از مدل های با کیفیت و در عین حال به صرفه آن را معرفی می کنیم.

هدفون بی سیم اپل مدل AirPods Pro ۲۰۲۱ یکی از بهترین مدل های هندزفری بی سیم بازار به شمار می رود. این هندزفری بی سیم نسبت به آب باران مقاوم است و دارای تکنولوژی Noise Cancelling می باشد. همچنین قابلیت Transparency این امکان را به شما می دهد تا صدای محیط را در پس زمینه بشنوید.

هدفون بی سیم اپل مدل AirPods New Generation نیز یکی از بهترین مدل های هدفون بی سیم اپل است که علاوه بر ویژگی های اشاره شده در مدل قبلی، دارای سنسورهای اپتیکال و شتاب سنج نیز می باشد. ظرفیت باتری آن ۶۷mah است که امکان پخش موسیقی به صورت ۲۴ ساعته را البته با در نظر گرفتن ظرفیت محفظه باتری فراهم می سازد.

جمع بندی

در این مقاله با انواع اسمارت واچ و هدفون های بی سیم برندهای سامسونگ و اپل آشنا شدید. همچنین با انواع ساعت های هوشمند مناسب ورزش و استفاده روزمره و همچنین به صرفه ترین و بهترین مدل هندزفری بی سیم اپل و ویژگی های هر کدام آشنا شدید. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی آنلاین توشه (https://mytosheh.com) می توانید قیمت اسمارت واچ و هدفون بی سیم مورد نظر خود را پیدا کرده و با مقایسه آنها با مدل های مختلف دیگر، مناسب ترین مدل را طبق نیاز و بودجه خود انتخاب نمایید.

کد خبر: ۲۱۵٬۶۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha