۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹
ایجاد و توسعه زیرساخت های مخابراتی در پنج روستای شهرستان بانه
مدیر مخابرات منطقه کردستان خبر داد:

ایجاد و توسعه زیرساخت های مخابراتی در پنج روستای شهرستان بانه

سنندج – حکمت، مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: در پنج روستای شهرستان بانه با ایجاد مرکز مستقل مخابراتی زیرساخت های ارتباطی ایجاد و توسعه یافت.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان آزاد حکمت، اظهار داشت: در روستاهای کشنه، نمشیر، زرواو علیا، ساله و انجینه قول از توابع شهرستان بانه مرکز مستقل مخابراتی به منظور توسعه و ارتقا زیرساخت های مخابراتی ایجاد و راه اندازی شد.

وی با اشاره به میزان سرمایه گذاری صورت گرفته در این پنج روستا، افزود: در مجموع چهار میلیارد و ۶۰۸ میلیون ریال سرمایه گذاری در راستای توسعه زیرساخت های مخابراتی صورت گرفته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: با اجرای این پروژه پورت های تلفن ثابت افزایش و نسبت به ظرفیت سازی پورت های ADSL اقدام شده است.

حکمت گفت: در روستاهای نمشیر، زرواو علیا و ساله هر کدام ۱۲۸ پورت تلفن ثابت و ۶۴ پورت ADSL ظرفیت سازی شده است.

وی ادامه داد: برای هر کدام از روستاهای کشنه و انجینه قول نیز ۶۴ پورت تلفن ثابت و ۳۲ پورت ADSL دایر و راه اندازی شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان عنوان کرد: با توجه به اینکه زمان کوتاهی از ظرفیت سازی در این روستاها می گذرد شاهد استقبال چشمگیر ساکنین این روستاها جهت ثبت نام و استفاده از سرویس های مخابراتی هستیم.

حکمت با اشاره به اینکه سرویس های مخابراتی به ویژه دیتا به عنوان نیازهای اساسی در سبد زندگی مردم استان قرار گرفته است، اضافه کرد: این مجموعه در راستای جلب رضایت مشتریان و ارائه زودهنگام خدمات مخابراتی با کیفیت بالاتر در نقاط شهری و روستایی پروژه های مختلفی را برای توسعه، تقویت و بهبود سرویس های قابل ارائه اجرا می نماید.

وی نظر به مطالبه و تقاضای مشترکین مراکز روستایی به اینترنت و با اهمیت جلوه دادن آن در فعالیت های روزمره مردم، گفت: تلاش خواهیم کرد از تمامی ظرفیت ها برای تامین نیازهای ارتباطی جامعه هدف، استفاده کامل صورت گیرد.

کد خبر: ۲۱۵٬۵۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha