۲۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹
تعلیق معاملات دو رمزارز «ترون» و «اِسپل» در بایننس| لزوم اجتناب از خرید ترون تا اطلاع ثانوی!
هشدار به فعالان بازار رمزارزها؛

تعلیق معاملات دو رمزارز «ترون» و «اِسپل» در بایننس| لزوم اجتناب از خرید ترون تا اطلاع ثانوی!

در پی انتشار شایعاتی مبنی بر احتمال بازداشت «جاستین سان»، صرافی بایننس با انتشار بیانیه ای از تعلیق معاملات دو رمزارز ترون و «اسپل» در روز چهارشنبه (۱۲ آوریل) خبر داد.

به گزارش بازار؛ در پی انتشار شایعاتی مبنی بر احتمال بازداشت «جاستین سان» بنیانگذار رمزارز ترون، صرافی بایننس با انتشار بیانیه ای از تعلیق معاملات دو رمزارز وابسته به شبکه ترون و جاستین سان، یعنی ترون و «اسپل» در روز چهارشنبه، ۱۲ آوریل خبر داد.

بر اساس این گزارش، بایننس دلیل این اقدام خود را حصول اطمینان کافی از برخورداری کیفیت استانداردهای امنیت ترون اعلام کرده است. در پی انتشار این بیانیه، ارزش ترون با بیش از ۵ درصد کاهش مواجه شده است.

بایننس همچنین اعلام کرده است که صندوق سپرده گذاری ترون در این صرافی نیز از روز ۱۳ آوریل (پنجشنبه) تا اطلاع ثانوی تعلیق خواهد شد. علیرغم این اقدام بایننس، جاستین سان، هنوز واکنشی نسبت به شایعات مطرح شده و تصمیم بایننس نشان نداده که همین موضوع، منجر به افزایش میزان ترس در بازار و ریزش بیشتر ارزش ترون و اسپل شده است.

TRX/USDT 1-day chart

به گفته تحلیلگران بازار رمزارزها، اگر شرایط فعلی به همین منوال ادامه یابد، می توان شاهد ریزش ۲۴ درصدی ارزش ترون و کاهش قیمت تا کف مهم حمایتی آن یعنی ۰.۰۴۶ دلار بود. همچنین، در صورت ادامه مجدد این روند، قیمت می تواند تا سطح بعدی حمایت یعنی ۰.۰۳۱۵ دلار کاهش یابد.

با اینحال، در صورتیکه جاستین سان طی ساعات آتی بیانیه ای محکم و شفاف منتشر کرده و نسبت به شایعات مربوط به بازداشت خود شفاف سازی نماید، قیمت ترون می تواند با افزایش چشمگیر مواجه شده و تا سطح ۰.۰۷۰۷ دلار افزایش یابد. با اینحال، توصیه می شود در حال حاضر و تا زمان روشن شدن موضوع، از خرید رمزارزهای ترون و اسپل خودداری نمایید.

کد خبر: ۲۱۵٬۵۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha