۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴
کارهای غیرکارشناسی و بدون نظارت در اجرای قانون رتبه بندی صورت گرفته است
نماینده مردم جیرفت در مجلس:

کارهای غیرکارشناسی و بدون نظارت در اجرای قانون رتبه بندی صورت گرفته است

نماینده مردم جیرفت در مجلس گفت: در اجرای قانون رتبه بندی معلمان کارهای غیرکارشناسی و بدون نظارت صورت گرفته است، باید هرچه سریع تر به اعتراضات معلمان رسیدگی شود.

به گزارش بازار، ذبیح الله اعظمی ساردوئی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۲ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس، گفت: آقای نامی؛ رئیس ستاد بحران سیل اخیر در بخش اسماعیلیه شهرستان جیرفت باعث خسارات جانی و مالی فراوان از جمله به منازل، پل ها، راه های روستایی و کشاورزی منطقه شده است انتظار می رود در اسرع وقت خسارات جبران شود.

نماینده مردم جیرفت و عنبر آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: سرپرست وزارت آموزش و پرورش در اجرای قانون رتبه بندی معلمان کارهای غیرکارشناسی و بدون نظارت صورت گرفته است، شایسته است هرچه سریع تر به اعتراضات معلمان رسیدگی شده و این مهم با عدالت اجرا شود.

وی ادامه داد: از وزیر جهاد کشاورزی به دلیل حمایت قاطع از منابع کشاورزی و تولیدکنندگان به خصوص کشاورزان جنوب استان کرمان کمال تشکر و قدردانی را دارم. ان شاءالله با در نظرگرفتن قیمت مطلوب برای خرید تضمینی گندم، رضایت گندمکاران حاصل شود. آقای وزیر؛ کمیسیون کشاورزی حامی مجلس است.

کد خبر: ۲۱۵٬۴۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha