۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
 گندم و جو در زنجان بیمه اجباری می شوند
مدیرصندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر زنجان:

گندم و جو در زنجان بیمه اجباری می شوند

زنجان-مدیرصندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر زنجان، از اجباری کردن محصولات کشاورزی استراتژیک در استان زنجان خبر داد و گفت: گندم و جو در سالجاری بیمه اجباری می شوند.

علی عباسی در گفتگو با خبرنگار بازار، از اجباری  کردن محصولات کشاورزی استراتژیک در استان زنجان خبر داد و گفت: گندم و جو در سالجاری بیمه اجباری می شوند در صورت دیدن آسیب خسارت لازم  را دریافت می کنند.

وی اظهار کرد: در سال زراعی ۹۸- ۹۹ افزایش بیش از ۶۰ درصدی اقبال کشاورزن برای بیمه  محصولات کشاورزی در استان بودیم.

مدیرصندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر زنجان گفت: برای حمایت از بیمه شدگان استان زنجان برای آن دسته از بیمه‌شدگانی که تا پایان اردیبهشت ماه نتوانستند حق بیمه خود را بپردازند و دچار وقفه بیمه‌ای شده‌اند، کشاورزان می توانند تا ۳۱خرداد ماه نسبت به بیمه کردن محصولات کشاورزی خود اقدام کنند.

عباسی تاکید کرد: کشاورزان تا پایان خردادماه فرصت دارند برای پرداخت حق بیمه اسفندماه خود با همان نرخ‌های سال گذشته اقدام کنند. 

وی گفت: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر پیش از این برای حمایت از کشاورزان عضو صندوق در مقابل شیوع ویروس کرونا اقدامات موثری انجام داده است.

مدیر صندق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر زنجان، تاکید کرد: به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و در عمل به دستورالعمل‌های فاصله‌گذاری اجتماعی، تمامی فرایندهای تمدید بیمه‌ای صندوق ازجمله دریافت شناسه و پرداخت حق بیمه، به‌صورت الکترونیکی و با مراجعه به وب‌سایت رسمی صندوق به نشانی roostaa.ir انجام می شود.

کد خبر: ۲۱٬۵۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha