۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
ترمیم راه‌های شریانی کشور در طرح نهضت سراسری لکه‌گیری
معاون سازمان راهداری خبر داد:

ترمیم راه‌های شریانی کشور در طرح نهضت سراسری لکه‌گیری

قزوین - معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: با اجرای نهضت سراسری لکه‌گیری و روکش آسفالت، وضعیت راه های شریانی کشور ترمیم و بهبود پیدا می‌کند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، رضا اکبری عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از آزادراه قزوین-کرج و قزوین-بوئین زهرا-ساوه افزود: این طرح از اردیبهشت ماه امسال آغاز شده و با جدیت تداوم خواهد داشت.

وی اظهار داشت: تامین ایمنی عبور و مرور، کاهش استهلاک وسایل نقلیه، کاهش مصرف سوخت و حراست از سرمایه گذاری های کلان کشور از جمله مزایا و دستاوردهای اجرای این طرح ملی است که از اردیبهشت ماه آغاز شده است.

این مسوول بر توجه ویژه به موضوع لکه گیری و روکش آسفالت راه‌های استان قزوین به ویژه در محور قزوین _بویین زهرا_ساوه تاکید کرد و ادامه داد: این طرح باید با دقت و سرعت انجام شود و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز در این زمینه حمایت‌های لازم را از استان قزوین خواهد داشت.

اکبری در ادامه سفر به قزوین  همچنین از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قزوین و انبار تجهیزات نیز بازدید و بر ساماندهی تابلوها و علائم ایمنی موجود در ادارات تاکید کرد.

بررسی و اتخاذ تصمیم برای حفاظ میانی آزادراه قزوین-زنجان در محدوده دولت آباد به سمت کهک نیز از دیگر مواردی بود که  مورد تاکید معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قرار گرفت.

کد خبر: ۲۱٬۵۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha