۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
آمار پروازهای فرودگاه امام در نوروز؛ یک پرواز کنسلی هم نداشتیم
سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام اعلام کرد

آمار پروازهای فرودگاه امام در نوروز؛ یک پرواز کنسلی هم نداشتیم

چلندری، سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با تاکید بر اینکه در ایام نوروز در فرودگاه امام یک پرواز کنسلی هم نداشتیم گفت: ۲۷۰۰ پرواز در ایام نوروز در فرودگاه امام خمینی (ره) انجام شد.

بازار؛ گروه راه و مسکن: سعید چلندری سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در مراسم تجلیل از دست اندرکاران عملیات پروازی نوروز ۱۴۰۲‌ در شهر فرودگاهی امام گفت: حدود ۲۷۰۰ پرواز در ایام نوروز در فرودگاه امام خمینی (ره) انجام شد و یک پرواز کنسلی هم وجود نداشت.

وی افزود: در نوروز امسال ۳ هزار پرواز خارجی از فرودگاه امام انجام شد که طی آن ۴۵۰ هزار و ۷۰۰ نفر جابه‌جا شدند.

چلندری با اشاره به تلاش برای تغییر مدیریت در شهر فرودگاهی، اظهار کرد: زمانی که در این جایگاه قرار گرفتم، ترمینال سلام مشکلاتی داشت اما با تغییر مدیریت اقداماتی در این حوزه انجام شد و نتیجه این بود که عملیات بسیار موفقیت‌آمیز در حج تمتع ۱۴۰۱ انجام شود و بعد از آن در فاصله کوتاهی عملیات عتبات و اربعین انجام شد.

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) ادامه داد: در نوروز ۱۴۰۲ بر اساس سیاست‌های ابلاغی سفرهای نوروزی وزارت راه و شهرسازی، توصیه‌های وزیر راه و شهرسازی مبنی‌ بر ارائه خدمات مناسب به مردم بود. آمارها نشان می دهد که حدود ۲۷۰۰ پرواز در ایام نوروز در فرودگاه امام خمینی (ره) انجام شد و یک پرواز کنسلی هم وجود نداشت.

همچنین در این مراسم محمد محمدی‌بخش -رئیس سازمان هواپیمایی کشوری- درباره پروازهای نوروزی بیان کرد: در این مدت ۲۳ هزار پرواز انجام شد و دو میلیون و ۸۰۰ هزار نفر مسافر جابه‌جا شدند و بیش‌از ۸۰ درصد پروازها بدون تاخیر انجام شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین درباره زمان افزایش قیمت بلیت گفت که این تصمیم منوط به ابلاغ ستاد تنظیم بازار است؛ البته صنعت به این اصلاح احتیاج دارد و در غیر این‌صورت دچار مشکل جدی می‌شود.

کد خبر: ۲۱۵٬۱۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha