۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۲
نقش مهم شرکت‌های صنعتی کوچک در اقتصاد کشور
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران مطرح کرد

نقش مهم شرکت‌های صنعتی کوچک در اقتصاد کشور

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران با تاکید بر نقش مهم صنایع کوچک در اقتصاد کشور از صادرات بیش از ۱۶۳ میلیون یورویی واحدهای صنعتی کوچک استان تهران در سال گذشته خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از شرکت شهرک‌های صنعتی تهران، سعید صادقی با بیان این مطلب، افزود: میزان صادرات واحدهای صنعتی کوچک صادراتی، مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تهران در سال گذشته ۱۶۳ میلیون و ۵۴۲ یورو بوده است.

وی ادامه داد: همچنین میزان صادرات واحدهای صنعتی کوچک صادراتی استان مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در سال ۱۴۰۰ نیز ۱۷۹ میلیون و ۳۴۲ یورو ثبت شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران از سرمایه‌گذاری ۷/۲میلیون یورویی سرمایه‌گذاران خارجی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تهران در سال گذشته خبر داد و گفت: تعداد اشتغال ایجاد شده از جذب سرمایه گذاری خارجی در سال گذشته ۱۵ نفر بوده است.

سعید صادقی ادامه داد: مجموعه‌های صادراتی و مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تهران نیز سال گذشته ۷ میلیون و ۴۴۰ یورو صادرات داشته اند.

وی اضافه کرد: تعداد برنامه‌های توسعه بازار در سال گذشته ۱۰ مورد و همچنین مجموعه‌های صادراتی ایجاد شده دو مجموعه بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران تصریح کرد: در سال گذشته ۶ مورد مطالعات امکان سنجی طرح‌های جذب سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تهران انجام شده است و در راستای توسعه بازار واحدهای صنعتی ۲۴ استاندارد داخلی و خارجی اخذ شده است.

کد خبر: ۲۱۵٬۱۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha