۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲
وزارت نیرو قول توقف کامل انتقال آب جنوب کرمان به شمال استان را داد
نماینده جیرفت و عنبرآباد:

وزارت نیرو قول توقف کامل انتقال آب جنوب کرمان به شمال استان را داد

کرمان- نماینده جیرفت و عنبرآباد گفت: معاون آب و آبفای وزیر نیرو قول توقف کامل انتقال آب جنوب کرمان از سرشاخه های هلیل به شمال استان را داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی مجمع نمایندگان استان کرمان، ذبیح الله اعظمی اظهار کرد: در نشستی که با جوانبخت معاون وزیر نیرو و مدیران کل این معاونت داشتیم توقف کامل و بدون قید و شرط انتقال آب از سرشاخه های هلیل به شمال استان و تعطیلی کارگاه‌های بردسیر تایید و صورتجلسه شد.

وی یادآور شد: فعالیت در کارگاه مستقر در رابُر برای انتقال آب متوقف است اما فعالیت هایی در کارگاه بردسیر وجود داشت که وزیر قول توقف آن را نیز داد.

اعظمی با بیان اینکه ساماندهی رودخانه‌های هلیل و ملنتی در داخل شهر بر عهده شهرداری جیرفت، است افزود: بغل بندی و ساماندهی حاشیه رودخانه هلیل در خارج از شهر بویژه در نزدیکی روستاهایی از جمله پشت لر، قلعه نو، دبنه، دولت آباد، هادی آباد و آب برده پس از مطالعات تکمیلی و تامین اعتبار لازم انجام می شود.

وی اضافه کرد: در زمینه تامین منابع مالی برای آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی و تامین آب شرب بهداشتی آنها نیز معاون وزیر قول انجام اقدامات لازم را داد.

کد خبر: ۲۱۵٬۰۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha