۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰
آیین نامه اجرایی قانون جهش تولید دانش بنیان در حال تدوین است
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس:

آیین نامه اجرایی قانون جهش تولید دانش بنیان در حال تدوین است

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از ارائه گزارش معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور به اعضای کمیسیون آموزش در خصوص تبیین برنامه‌ها و اهداف آن معاونت در سال جدید خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، رضا حاجی پور در تشریح نشست امروز(یکشنبه ۲۰ فرودین) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، اظهار کرد: ارائه گزارش دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور و معاونان وی در خصوص تبیین برنامه‌ها و اهداف آن معاونت در سال جدید در دستور کار امروز کمیسیون آموزش قرار داشت.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این نشست معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور گزارش عملکردی در خصوص عملکرد این معاونت و برنامه‌های سال جدید ارائه کرد و نمایندگان عضو کمیسیون نیز نقطه نظرات خود را بیان کردند.

وی ادامه داد: آیین نامه اجرایی قانون جهش تولید دانش بنیان در حال تدوین بوده که با اجرای کامل این قانون تحول بزرگی در عرصه دانش بنیان کشور تحقق خواهد یافت.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مقرر شد برنامه‌های این معاونت و بنیاد ملی نخبگان در نشست دیگری با حضور اعضای کمیسیون آموزش مورد بررسی قرار گیرد.

کد خبر: ۲۱۵٬۰۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha