۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
معرفی ارزان ترین گوشی های شیائومی

معرفی ارزان ترین گوشی های شیائومی

این روزها بسیاری از افراد به دنبال گوشی‌هایی هستند که در عین حال که دارای مشخصات فنی مناسب هستند، مقرون به صرفه نیز باشند.

 ارزان ترین گوشی های شیائومی

این روزها بسیاری از افراد به دنبال گوشی‌هایی هستند که در عین حال که دارای مشخصات فنی مناسب هستند، مقرون به صرفه نیز باشند. برند شیائومی یکی از برندهای معروف در بازار ایران است که در سال‌های اخیر در بین کاربران گوشی‌های هوشمند بسیار محبوب شده است. با اینکه Xiaomi یک برند نوپا و جدید چینی است ، اما میزان محبوبیت آن در بین مردم نشان می‌دهد که این برند توانسته در مدت زمان کوتاه وارد رقابت با برندهای بزرگ و معروف جهانی مانند سامسونگ، اپل و ... شود. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی ارزان ترین گوشی های شیائومی در بازار ایران بپردازیم.

گوشی شیائومی Redmi A۱ Plus دو سیم کارت با ظرفیت ۲/۳۲ گیگابایت

در معرفی ارزان ترین گوشی های شیائومی می‌توان گوشی شیائومی ردمی A۱ پلاس را در اولویت قرار داد. این گوشی در تاریخ ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۲ در رنگ‌های سبز، آبی و مشکی به بازار جهانی عرضه شده است. گوشی موبایل شیائومی Redmi A۱ Plus دارای ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۲-۳ گیگابایت رم می‌باشد. دوربین اصلی این گوشی هوشمند ۸ مگاپیکسل و دوربین سلفی اصلی آن ۵ مگاپیکسل است. باتری گوشی شیائومی ردمی آ۱ پلاس دارای ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت است. از ویژگی‌های این گوشی می‌توان به حسگر اثر انگشت در پشت آن و دو سیم کارت بودن آن اشاره کرد. گوشی هوشمند Xiaomi Redmi A۱ Plus با ابعاد ۱۶۴.۹ در ۷۶.۸ در ۹.۱ میلی متر و وزن ۱۹۲ گرم طراحی و به بازار عرضه شده است. این گوشی با قیمت حدود ۳ الی ۴ میلیون تومان در بازار ایران به فروش می‌رسد.

گوشی شیائومی Redmi ۱۰A ۲۲۰۲۳۳L۲G دو سیم کارت با ظرفیت ۲/۳۲ گیگابایت

یکی از ارزان ترین گوشی های شیائومی که با قیمت حدود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار ایران عرضه می‌شود، گوشی موبایل شیائومی Redmi ۱۰A ۲۲۰۲۳۳L۲G است. از مشخصات کلی این گوشی هوشمند می‌توان به دو سیم کارت بودن آن ، حسگر اثر انگشت در پشت گوشی ، شتاب سنج و سنسور مجاورتی اشاره کرد. این گوشی که در ۲۹ مارس ۲۰۲۲ به بازار جهانی آمده، در ابعاد ۱۶۴.۹ در ۷۷.۱ در ۹ میلی متر و در وزن ۱۹۴ گرم تولید شده است. حافظه داخلی شیائومی ردمی آ۱۰ ۳۲ گیگابایت و مقدار رم آن ۲ گیگابایت است. دوربین اصلی پشت گوشی ۱۳ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن ۵ مگاپیکسل می‌باشد . گوشی شیائومی Redmi ۱۰A دارای سیستم عامل اندروید ۱۱ است و باتری لیتیوم- یون آن ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد.

گوشی شیائومی Redmi A۱۰ دو سیم کارت با ظرفیت ۴/۶۴ گیگابایت

گوشی هوشمند ردمی آ۱۰ یکی از ارزان ترین گوشی های شیائومی است که در تاریخ ۲۹ مارس ۲۰۲۲ به بازار آمد. ابعاد این گوشی موبایل ۱۶۴.۹ در ۷۷.۱ در ۹ میلی متر است و وزن آن ۱۹۴ گرم می‌باشد. Xiaomi Redmi A۱۰ از سیستم عامل اندروید ۱۱ پشتیبانی می‌کند. گوشی موبایل شیائومی Redmi A۱۰ مجهز به حسگر اثر انگشت روی قاب پشتی است. این گوشی هوشمند دارای ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم است. رزولوشن عکس دوربین پشت گوشی ۱۳ مگاپیکسل و دوربین قاب جلویی ۵ مگاپیکسل است. گوشی موبایل شیائومی Redmi A۱۰ دو سیم کارت با قیمت حدود ۴ میلیون تومان در بازار ایران به فروش می‌رسد.

گوشی شیائومی Redmi A۱۰ با ظرفیت ۳/۶۴ گیگابایت

یکی دیگر از ارزان ترین گوشی های شیائومی، گوشی موبایل شیائومی Redmi A۱۰ است که در مارس ۲۰۲۲ به بازار گوشی‌های هوشمند ارائه شد. این گوشی شیائومی مانند دیگر گوشی‌های هوشمند این برند ، دو سیمکارت است. همچنین دارای حسگر اثر انگشت (پشت گوشی) ، شتاب سنج و سنسور مجاورت می‌باشد. سیستم عامل این گوشی از اندروید ۱۱ پشتیبانی می‌کند. حافظه داخلی شیائومی ردمی آ۱۰ ۶۴ گیگابایت و حافظه رم آن ۳ گیگابایت است. کیفیت دوربین این گوشی ۱۳ مگاپیکسل است. Xiaomi Redmi A۱۰ ۶۴/۳ GB با وزن ۱۹۴ گرم و ابعاد ۱۶۴.۹ * ۷۷ * ۹ میلی متر طراحی و تولید شده است. قیمت این گوشی هوشمند در بازار ایران حدود ۴ تا ۵ میلیون تومان به فروخته می‌شود.

گوشی شیائومی Poco C۴۰ دو سیم کارت با ظرفیت ۴/۶۴ گیگابایت

وقتی از ارزان ترین گوشی های شیائومی صحبت می‌کنیم گوشی Poco C۴۰ هم در این لیست قرار می‌گیرد. گوشی هوشمند پوکو سی۴۰ در ۶ ژوئن ۲۰۲۲ به بازار جهانی تلفن‌های همراه معرفی شد. در حال حاضر این گوشی با قیمت ۴ تا ۵ میلیون تومان در بازار موبایل ایران به فروش می‌رسد. روی قاب پشتی Xiaomi Poco C۴۰ یک حشگر اثر انگشت تعبیه شده است. کیفیت دوربین اصلی پشت گوشی ۱۳ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن دارای حسگری با رزولوشن ۵ مگاپیکسل است. باتری لیتیوم پلیمر گوشی موبایل شیائومی Poco C۴۰، با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت، قابلیت شارژ سریع با توان ۱۸ وات را دارد. نسخه سیستم عامل این محصول، Android ۱۱ است. ظرفیت داخلی آن ۶۴ گیگابایت و مقدار رم آن ۴ گیگابایت است.

گوشی شیائومی Redmi ۹ Activ دو سیم کارت با ظرفیت ۴/۶۴ گیگابایت

گوشی شیائومی ردمی ۹ اکتیو با ظرفیت داخلی ۶۴ گیگابایت و مقدار رم ۴ گیگابایت از ۲۴ سپتامبر ۲۰۲۱ در بازار تلفن‌های همراه خرید و فروش می‌شود. در حال حاضر، قیمت فروش این موبایل در ایران حدود ۴ تا ۵ میلیون تومان است. از ویژگی‌های خاص این گوشی، مجهز بودن به حسگر اثر انگشت است. دو دوربین در قسمت پشتی این محصول با حسگرهای ۱۳+۲ مگاپیکسل و یک حسگر دوربین سلفی در قسمت جلو با رزولوشن ۵ مگاپیکسل تعبیه شده است. گوشی هوشمند Xiaomi Redmi ۹ Activ  در دسته ارزان ترین گوشی های شیائومی قرار می‌گیرد.

گوشی موبایل شیائومی Redmi C۱۰ دو سیم کارت با ظرفیت ۴/۶۴ گیگابایت

یکی از گوشی‌های هوشمند برند شیائومی که در سال ۲۰۲۲ به بازار جهانی موبایل عرضه شده، گوشی  Xiaomi Redmi C۱۰ است. باتوجه به قیمت فروش این موبایل در ایران که حدود ۵ تا ۶ میلیون تومان است، می‌توان آن را در لیست گوشی‌های مقرون به صرفه قرار داد. موبایل شیائومی ردمی سی۱۰ دارای ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم است. حسگر اثر انگشت این محصول روی قاب پشتی آن قرار دارد. یک دوربین در جلوی گوشی است که رزولوشن آن ۵ مگاپیکسل می‌باشد. دو دوربین هم در پشت گوشی است که کیفیت آن ۵۰+۲ مگاپیکسل در نظر گرفته شده است. مدل این گوشی از برند شیائومی Redmi C۱۰ ۲۲۰۳۳۳QAG است که در ابعاد ۱۶۹.۶ * ۷۶.۶ * ۸.۳ میلی متر و وزن ۱۹۰ گرم تولید شده است.

گوشی شیائومی Redmi ۱۰ دو سیم کارت با ظرفیت ۴/۶۴ گیگابایت

در تاریخ ۱۸ آگوست ۲۰۲۱، برند شیائومی محصول جدید خود (Xiaomi Redmi ۱۰ ۲۱۰۶۱۱۱۹DG) را روانه بازار کرد. این محصول در دسته ارزان ترین گوشی های شیائومی قرار دارد و در بازار ایران با قیمت ۵.۵ تا ۶.۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. ابعاد این گوشی تلفن همراه ۱۶۲ در ۷۵.۵ در ۸.۹ میلی متر و وزن آن ۱۸۱ گرم است. شیائومی Redmi ۱۰ از سیستم عامل اندروید ۱۱ پشتیبانی می‌کند. Xiaomi Redmi ۱۰ ۲۱۰۶۱۱۱۹DG دارای چهار دوربین در پشت گوشی با کیفیت‌های ۵۰ مگاپیکسل، ۸ مگاپیکسل و ۲+۲ مگاپیکسل است. همچنین دارای یک دوربین در جلوی گوشی با رزولوشن ۸ مگاپیکسل است. حسگر اثر انگشت گوشی ردمی ۱۰ روی لبه دستگاه تعبیه شده است.

گوشی شیائومی Redmi Note ۱۱ ۴G دو سیم کارت با ظرفیت ۴/۱۲۸ گیگابایت

از گوشی‌های میان رده در لیست ارزان ترین گوشی های شیائومی می‌توان Redmi Note ۱۱ را نام برد که در ۲۵ نوامبر ۲۰۲۱ به بازار عرضه شد. این گوشی در وزن ۱۸۱ گرم و سایز ۸.۹ * ۷۵.۵ * ۱۶۲ میلی متر طراحی و تولید شده است. حافظه داخلی این گوشی هوشمند ۱۲۸ گیگابایت و مقدار رم آن ۴ گیگابایت در نظر گرفته شده است. روی لبه گوشی یک حسگر اثر انگشت قرار دارد. دوربین سلفی گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ دارای یک حسگر با رزولوشن ۸ مگاپیکسل است. همچنین دوربین پشت گوشی دارای ۳ ماژول دوربین است که ۳ حسگر دوربین با رزولوشن ۵۰ + ۸ + ۲ مگاپیکسل دارد. گوشی موبایل شیائومی Redmi Note ۱۱ ۴G با قیمت حدود ۶ الی ۷ تومان در ایران خرید و فروش می‌شود.

سخن آخر

یکی از موفق‌ترین کمپانی‌های حوزه فناوری، برند شیائومی است که امروزه در ایران بسیار پرطرفدار شده است. مهم‌ترین ویژگی محصولات شیائومی که باعث شده گوشی های این برند وارد میدان رقابت با دیگر مدل‌های گوشی هوشمند شود، قیمت مقرون به صرفه در کنار کیفیت نسبتا خوب آن است. در این مقاله ارزان ترین گوشی‌های شیائومی را معرفی و بررسی کردیم. اگر قصد خرید یک گوشی اقتصادی برای استفاده روزمره را دارید این لیست را فراموش نکنید.

کد خبر: ۲۱۵٬۰۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha