۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان برای بزرگراه «اردبیل- سرچم»
مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل خبر داد؛

اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان برای بزرگراه «اردبیل- سرچم»

اردبیل- حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل از اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان برای بزرگراه «اردبیل - سرچم» خبر داد و گفت: سه پروژه مهم استان از فاینانس بانکی بهره‌مند می‌شوند.

محبوب حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: سه پروژه مهم استان از فاینانس بانکی بهره‌مند می‌شوند که به همین منظور اعتبارات قابل توجهی برای پروژه‌های استان در نظر گرفته شده که ۴۰۰ میلیارد تومان برای بزرگراه اردبیل - سرچم، ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه سربند - مشگین‌شهر و ۱۵۰ میلیارد تومان منابع بانکی برای کلور - درام در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه توسعه بزرگراه‌ها و یک هزار هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن جزو شاخص‌ترین فعالیت‌ها است که انتظار می‌رود با تلاش‌های به عمل آمده این طرح‌ها به نتیجه برسد و بتوانیم با حل مشکلات موجود نسبت به نتیجه رساندن طرح‌ها گام‌های اساسی برداریم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل ضمن اشاره به اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان برای محور اردبیل - سرچم اظهار کرد: ۵۴ کیلومتر بزرگراه با حضور مسئولان کشوری به مرحله افتتاح رسیده که با تامین اعتبارات بزرگراه پارس‌آباد - سربند زیر بار ترافیک خواهد رفت.

وی تصریح کرد: از دو سال گذشته تاکنون احداث باند دوم محور سربند - مشگین‌شهر آغاز شده و ۲۰ کیلومتر نیز در حال انجام است که امید می‌رود با تامین اعتبار این پروژه آماده بهره‌برداری شود و با توجه به اینکه ۶۵ میلیارد تومان منابع نیز برای محور سربند - مشگین‌شهر اختصاص یافته بالای ۱۳۰ میلیارد تومان طلب پیمانکار باید حل شود.

حیدری اظهار کرد: برنامه‌ریزی در راستای ارتقای جاده‌ها به بزرگراه‌ها و راه‌های اصلی از ردیف اعتبارات ملی جزو اولویت‌های اساسی است که به همین منظور تلاش مضاعف و جدیت ویژه‌ای در این زمینه وجود دارد که می‌تواند ما را در حل مشکلات مورد نظر رهنمون شود.

کد خبر: ۲۱۴٬۹۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha