۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶
توزیع خوراک دام از طریق بازارگاه مشکل ساز شده است
رئیس اتحادیه کارخانجات خوراک دام مازندران:

توزیع خوراک دام از طریق بازارگاه مشکل ساز شده است

ساری- کیهانی، رئیس اتحادیه کارخانجات دام و طیور مازندران با بیان این که توزیع خوراک آماده دام از طریق بازارگاه مشکل ساز شده است، افزود: این مسئله کاهش تولید را درپی داشته است.

حسین کیهانی در گفتگو با خبرنگار بازار یکی از مشکلات فرا روی را عرضه و توزیع خوراک آماده از طریق سامانه بازارگاه ذکر کرد و گفت: این در حالی که تغذیه یکی از ارکان اصلی به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه وارد کننده کالا را در سامانه بازارگاه عرضه می کند و دامداران و کارخانه ها نیز باید از طریق این سامانه خرید کنند، افزود: این مسئله سبب بروز مشکل و تاثیر در کاهش تولید شده است.

وی با بیان اینکه مرغداران و دامداران تمایل به خرید محصول از طریق سامانه بازارگاه ندارند، یادآور شد: این مسئله سبب شده تا با کاهش تولید مواجه شویم زیرا ارائه محصولات منوط به ارائه در بازارگاه است.

کیهانی با بیان اینکه ۹۰ درصد دامداری های استان سنتی هستند، یادآور شد: آنان تمایلی به تهیه محصول از طریق بازارگاه ندارد و زیرساخت‌های مورد نیاز نیز فراهم نیست.

رئیس اتحادیه کارخانجات دام و طیور مازندران با تاکید بر اینکه مسئولان برای حل این مشکل باید چاره‌اندیشی کنند، یادآور شد: در حال حاضر همه دامداران که به صورت سنتی کار می کند امکان دسترسی به اینترنت و سامانه بازارگاه را ندارند و این مسئله منجر به بی‌رغبتی آنها و کاهش تولید شده است.

وی خواستار تدبیر مناسب برای حل مشکلات فراروی دامداران و کارخانجات به دام و طیور شد

کد خبر: ۲۱۴٬۹۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha