۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
۲۶۴ میلیارد تومان اعتبار هزینهی به چهارمحال و بختیاری ابلاغ شد
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری:

۲۶۴ میلیارد تومان اعتبار هزینهی به چهارمحال و بختیاری ابلاغ شد

شهرکرد- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۶۴میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه‌ای به استان ابلاغ شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، علی شهریار پور ظهر پنج شنبه در شورای برنامه ریزی چهارمحال و بختیای در استانداری این استان با اشاره به اینکه ۲۶۴میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه‌ای به استان چهارمحال و بختیاری ابلاغ شده است، اظهار کرد: اعتبارات چهارمحال و بختیاری با کاهش سه درصدی مواجه شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت:  در حال حاضر با ابلاغ اعتبارات هزینه ای و مشخص شدن این اعتبارات افزایش ۵۰درصدی حقوق امکان پذیر نمی باشد و دستگاه های اجرایی باید مدیریت لازم را داشته باشند.

وی بیان کرد: بهره گیری از ظرفیت های استان برای توسعه ضروری است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی به استان و اجرای پروژه های سرمایه گذاری زمینه ساز افزایش اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در این استان است.

 کاهش اعتبارات چهارمحال و بختیاری

 استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست با اشاره به کاهش اعتبارات در سال ۹۹، بیان کرد: دستگاه های اجرایی باید مدیریت لازم را در زمینه هزینه اعتبارات داشته باشند.

اقبال عباسی بیان کرد: امکان فروش اموال در بسیاری از دستگاه‌های اجرایی برای جبران کسری بودجه وجود ندارد و باید مدیریت اعتبارات در این زمینه مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: این مسئله در آینده با اقداماتی از سوی دولت حل می شود.

وی در ادامه عنوان کرد: اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی در استان مورد توجه بیشتر قرار گیرد و تلاش شود این پروژه ها تکمیل شوند.

کد خبر: ۲۱٬۴۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha