۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
تجهیز مناطق شهری مازندران به اینترنت FG
مدیر مخابرات مازندران اعلام کرد؛

تجهیز مناطق شهری مازندران به اینترنت FG

ساری- نوروزی، مدیر مخابرات مازندران از تجهیز تمامی مناطق شهری استان به اینترنت FG خبر داد.

علی نوروزی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به راه اندازی ۸۰ سایت برای تقویت ارتباطات در استان مازندران اظهار داشت: در سال جاری ۸۳۰ کیلومتر فیبر نوری در مناطق مختلف استان از جمله روستاها کشیده می‌شود.

وی میزان اعتبار تخصیصی برای در قالب طرح جمنا را هزار و ۲۶۰ میلیارد تومان بیان کرد و گفت: در حال حاضر تمامی شهرهای استان به اینترنت پرسرعت مجهز هستند.

وی با بیان این که این سایت ها برای تقویت ارتباطات در مناطق گردشگری و جاده های استان راه اندازی شده است، شمار سایت های فعال در استان را ۸۶ سایت بیان کرد و گفت: در حال حاضر تمامی نقاط شهری استان به اینترنت ۴g مجهز هستند.

همچنین اسماعیل اعزی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران نیز در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: در حال حاضر پنج سایت نسل پنج تلفن همراه ۵G در سه شهرستان آمل، بابل و ساری راه اندازی شده و در تلاش هستیم با رایزنی با اپراتورهای تلفن همراه تعداد سهمیه این سایت‌ها را در استان افزایش دهیم..

وی افزود: تمامی مراکز شهری استان دارای پوشش نسل سوم و چهارم تلفن همراه بوده و مشترکینی که گوشی‌های تلفن همراه شان از تکنولوژی ۵G پشتیبانی می‌نماید نیز می‌توانند در این مناطق از خدمات اینترنت پرسرعت استفاده کنند.

کد خبر: ۲۱۴٬۹۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha