۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲
طرح بزرگ گردشگری در گردنه صلوات آباد سنندج اجرا می شود
استاندار کردستان:

طرح بزرگ گردشگری در گردنه صلوات آباد سنندج اجرا می شود

سنندج – زارعی کوشا، استاندار کردستان از اجرایی کردن طرح بزرگ گردشگری در صلوات آباد سنندج خبر داد و گفت: مشارکت همه بخش های دولتی برای اجرایی کردن این طرح ضروری است.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی کوشا در جلسه‌ای با حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی گفت: بزرگترین طرح گردشگری در منطقه صلوات آباد سنندج اجرایی می شود.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و با اعلام آمادگی سرمایه‌گذار بخش خصوصی یک طرح گردشگری در مقیاس سه هزار و ۵۰۰ هکتار در این منطقه اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

استاندار کردستان ضمن اشاره به میزان سرمایه گذاری صورت گرفته در راستای اجرایی کردن این پروژه گردشگری در سنندج، بیان کرد: در گام نخست سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیون دلاری در این پروژه و در بخش‌های مختلف انجام خواهد شد.

وی بر تعامل و همکاری بین بخشی برای اجرای این پروژه، یادآور شد: اجرای این پروژه تنها مختص به یک دستگاه و سازمان خاص نیست و توقع ما این است که همه ادارات و دستگاه‌ها آن را به عنوان یک طرح استانی و فرادستگاهی بنگرند و همه امکانات خود را پای کار بیاورند.

زارعی کوشا بر لزوم دقت و نظارت برای اجرایی کردن این پروژه تاکید کرد و یادآور شد: در این محیط باید مجموعه‌ای ایجاد شود که ماهیت منطقه‌ای و بومی داشته باشد و مردم منطقه نیز در پیشبرد آن کاملا بکار گرفته شوند.

گردنه صلوات آباد سنندج از جمله مناطق بکر و طبیعی استان کردستان است که در مسیر جاده سنندج – دهگلان واقع شده و هم اکنون علیرغم نبود هیچ گونه امکانات و خدمات رفاهی به تفرجگاه مردم به ویژه در ایام تعطیل تبدیل شده است.

کد خبر: ۲۱۴٬۹۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 5
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
      7 0
      گردشگری نمیخواد...پیش کش فرودگاه راه بندازه اشتغال زایی کنه هرچی علاف شده کار به دست
    • آرا IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
      7 1
      شکم مردم گرسنه با گردشگری سیر نمیشه ۹۰ درصد مردم کردستان فقیر ند این گونه طرحها هم اگر اجرا بشه سودش برای سرمایه گذارهای غیره بومیه شاید هم یه طرح عظیم برای خوردن اراضی ملی باشه . بجاش یه کارخانه بزرگ ایجاد کنید که برای جوانان مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد کنه
    • بابک IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
      0 2
      سلام ما هم زمین به مقدار دوهکتار بر روی اتوبان سنندج دهگلان داریم ولی سرمایه گذار نداریم دویست متر بر اتوبان لطفا راهنمایی کنید
    • خالد پویانفر IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
      1 1
      اگه اجرا بشه خیلی خوبه چون طرح های گردشگری سودش به همه میرسه هرکی بیشتر تلاش کنه سودشم میبره اگه بتونید سرمایه گذار خارجی همچون کردستان عراق جذب بشه میتونه گردشگرای عراقی هم جذب کنه
    • فرجی IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
      1 0
      سلام شما مشکل جاده های کردستان را که قتل گاه شده حل کنید ما تفریح نمیخوایم شبم حاضریم با شکم گرسنه بخوابیم فرودگاه هم نمیخوام چون پولشو نداریم سوار هواپیما بشیم