۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲
امداد جاده‌ ای شامل چه مواردی می ‌شود؟‎‎

امداد جاده‌ ای شامل چه مواردی می ‌شود؟‎‎

تمامی رانندگان می‌ دانند که در هنگام نشستن در پشت فرمان وسیله نقلیه خود، می‌ توانند با خطرات جزئی و خطرناکی در جاده مواجه شوند که به‌ طور حتم نیاز به تعمیر فوری خواهند داشت.

به گزارش بازار، تمامی رانندگان می‌ دانند که در هنگام نشستن در پشت فرمان وسیله نقلیه خود، می‌ توانند با خطرات جزئی و خطرناکی در جاده مواجه شوند که به‌ طور حتم نیاز به تعمیر فوری خواهند داشت. به‌ عنوان مثال پنچر شدن لاستیک‌ ها سبب می‌ شود که خودرو در جاده متوقف شده و دیگر قادر به ادامه‌ حرکت نباشید. هنگامی‌ که گیربکس خودرو در زمان نامناسبی عمل کرده و یا هر گونه سیستم برقی خودرو دچار مشکل شود، شما دیگر قادر به ادامه حرکت در جاده نبوده و نیازمند تعمیرات فوری خودرو خواهید بود. در چنین مواردی، مجموعه‌ ها و شرکت‌ های بسیاری تحت عنوان خدمات رسانی به خودرو های در راه مانده تشکیل شده ‌اند که وظیفه اصلی آن‌ ها امداد جاده ‌ای به وسایل نقلیه در راه مانده بوده و تمام خدمات مرتبط با تعمیر و راه‌ اندازی خودرو را به رانندگان ارائه می‌ دهند.

امداد جاده ‌ای چیست؟

امداد جاده ‌ای، در واقع کمک‌ های امدادی جاده‌ ای هستند که توسط شرکت‌ های مشغول به فعالیت در این حوزه به رانندگانی که دچار هر گونه خرابی در وسیله نقلیه خود شده ‌اند ارائه‌ شده و سرویسی هستند که به شما کمک می‌ کنند در صورت خرابی وسیله نقلیه تان آن را تعمیر کرده و دوباره به حرکت خود ادامه دهید. زمانی‌ که رانندگان جهت امداد رسانی با این مجموعه‌ ها تماس می‌ گیرند، ارائه دهنده خدمات به‌ طور معمول سعی می‌ کند تا مشکل را از طریق تلفن حل نماید. در غیر این صورت، کارشناسان مجموعه تکنسین‌ ها را در مدت‌ زمانی بسیار کوتاه به محل وسیله نقلیه فرستاده و تعمیرکاران مربوطه تمامی ایرادات و مشکلات پیش‌ آمده در خودرو را بر طرف می‌ نمایند.

در صورت عدم امکان تعمیر در محل، این مجموعه‌ ها به واسطه ماشین‌ آلات و تجهیزات مجهز خود، خودروی مربوطه را تا نزدیک‌ ترین تعمیرگاه حمل می‌ نمایند.

شرکت امداد خودرو آزمون در مشهد

امداد خودرو در مشهد آزمون یکی از معتبر ترین و شناخته‌ شده ترین مراکز امداد خودرویی در شهر مشهد بوده و تمامی خدمات امدادی و تعمیراتی را به خودرو های در راه مانده ارائه می‌ دهد. این مجموعه دارای تکنسین‌ ها و تعمیرکاران بسیار با تجربه، ماهر و آموزش‌ دیده است و به واسطه ابزارآلات مجهز و تجهیزات و ماشین‌ آلات به‌ روز، تمامی خدمات امداد جاده‌ ای را به مشتریان خود عرضه می‌ کند. همچنین این مجموعه دارای کفی خودرو بر در مشهد و یدک کش در مشهد نیز بوده و تمام خدمات امدادی مرتبط به خودرو های داخلی و خارجی مانند خدمات چری مشهد را نیز ارائه می‌ دهد.

یدک کش در مشهد

امداد جاده ‌ای شامل چه مواردی می‌ شود؟

شرکت‌ های امداد خودرویی که بسیار معتبر و شناخته‌ شده هستند، دارای گستردگی فراوانی در ارائه خدمات خود در رابطه با وسایل نقلیه بوده و از جمله این خدمات می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سوخت‌ رسانی سیار
  • پنچرگیری سیار
  • خدمات باتری به باتری و یا تعویض آن
  • بررسی مشکلات برقی خودرو
  • استفاده از باتری اورجینال متناسب با نوع خودرو
  • آپاراتی سیار
  • تعمیر موتور خودرو و قطعات آن
  • تعویض روغن موتور خودرو در محل
  • تست فیوز
  • تعویض دیسک و صفحه
  • بررسی مشکلات مرتبط با ترمز خودرو
  • حمل خودرو توسط ماشین‌ آلات مجهز به نزدیک‌ ترین تعمیرگاه

در ادامه نیز به توضیح مختصری در مورد هر یک از خدمات امداد جاده ای پرداخته ایم:

  • سوخت‌ رسانی سیار

یکی از مهم‌ ترین خدمات ارائه‌ شده توسط امداد خودرو های جاده ‌ای، سوخت‌ رسانی سیار به خودرو هایی است که دچار اتمام سوخت شده و این شرکت‌ ها از با کیفیت‌ ترین و خالص‌ ترین سوخت ها مرتبط با نوع خودرو استفاده می‌ کنند.

  • پنچرگیری سیار

پنچرگیری سیار نیز جزء ضروری‌ ترین خدمات ارائه‌ شده توسط امداد های جاده‌ ای بوده و علاوه‌ بر پنچرگیری سیار، تمامی مشکلات موجود در لاستیک‌ ها را نیز از بین خواهند برد.

  • خدمات باتری

همانطور که ممکن اسن بدانید یکی از مهم‌ ترین بخش‌ های هر خودرو، باتری آن است و در واقع بدون وجود این قطعه خودرو قابلیت استارت و حرکت را نخواهد داشت. تکنسین‌ های امداد خودرویی، با عملیات باتری به باتری مشکل این قطعه را حل نموده و در صورت نیاز به تعویض باتری، از نوع اصل و مرتبط با نوع خودرو استفاده می‌ کنند.

  • بررسی مشکلات برقی و تعمیر خودرو

بیش‌ از ۸۰ درصد قطعات و اجزای خودرو توسط برق عمل کرده و در صورت هر گونه اتصالی و ایراد در سیستم برقی، بسیاری از تجهیزات آن مانند روشن شدن چراغ‌ ها، ضبط، کولر، چراغ راهنما و غیره با مشکل مواجه خواهند شد. تکنسین‌ های امداد جاده ‌ای، تمامی مشکلات پیش‌ آمده در سیستم برقی خودرو را برطرف نموده و انواع تعمیرات مرتبط با موتور خودرو و اجزای آن و همچنین دیگر قسمت‌ های خودرو را نیز انجام می‌ دهند.

چرا مجموعه امداد خودرو آزمون؟

امداد خودرو آزمون واقع در مشهد، دارای سال‌ ها تجربه و تخصص در زمینه انواع امداد رسانی به خودرو های در راه مانده بوده و به دلیل سرعت بالا در خدمات‌ رسانی و مهارت تکنسین‌ ها، جزء معتبر ترین مجموعه‌ های امداد رسانی جاده‌ ای شناخته می‌ شود. بسیاری از رانندگان آشنایی کامل با اجزای گوناگون خودرو را نداشته و در صورت هر گونه ایراد در عملکرد آن‌ ها، قادر به تعمیر و یا تعویض آن‌ ها نمی ‌باشند. بنابراین این رانندگان در هنگام حرکت در جاده، ممکن است با مشکلاتی در عملکرد خودرو مواجه شوند که مجبور به توقف خودرو در جاده شده و دیگر قادر به ادامه‌ حرکت نمی ‌باشند. بنابراین حضور امداد خودرو جاده ‌ای آزمون در چنین مواقعی بسیار حائز اهمیت بوده و با تماس رانندگان با این مجموعه، کارشناسان آزمون در مدت زمانی بسیار کوتاه تکنسین‌ ها و تعمیرکاران مجرب را به محل خودرو اعزام خواهند کرد. تکنسین نیز پس‌ از بررسی کامل خودرو و عیب‌ یابی دقیق آن، شروع به تعمیر خودرو نموده و در صورت نیاز به تعویض قطعه، از قطعات اورجینال و فابریک مرتبط با نوع خودرو استفاده می‌ کند.

در آخر نیز تعمیرکاران شرکت امداد خودرو آزمون، فاکتور خدمات و همچنین ضمانت‌ نامه قطعات مصرفی را به رانندگان تحویل داده و تمامی توصیه‌ ها و مشاوره‌ های لازم جهت چگونگی حفظ و نگهداری خودرو و افزایش طول عمر آن را به رانندگی توضیح می‌ دهند. همچنین در صورت عدم وجود شرایط لازم جهت تعمیر خودرو در محل نیز شرکت آزمون توسط ماشین‌ آلات و خودرو های مجهز خود، مانند کفی خودروبر و یدک کش در مشهد خودروی آسیب‌ دیده را تا نزدیک‌ ترین تعمیرگاه بدون هیچ‌ گونه آسیب به بدنه آن حمل می‌ نمایند.

به این نکته نیز توجه داشته باشید که تمامی تعمیرکاران و تکنسین های مجموعه آزمون، قادر به بررسی و برطرف نمودن ایرادات و مشکلات در تمامی خودرو های داخلی و خارجی بوده و خدمات تعمیراتی آن‌ ها شامل تمامی خودرو های موجود در ایران مانند خدمات چری مشهد می‌ شود.

در پایان

مجموعه امداد خودرو آزمون، تمامی خدمات امدادی را به خودرو های در راه مانده ارائه داده و با بهره ‌مندی از تجهیزات و ابزارآلات به‌ روز و روش‌ های نوین تعمیراتی، توسط تکنسین‌ های مجرب و متخصص خود تمامی مشکلات به‌ وجود آمده در خودرو های داخلی و خارجی را برطرف می‌ نماید. همچنین این مجموعه خدمات تعمیرات انواع خودرو های روز موجود در بازار کشور همچون خدمات ام وی ام در مشهد، برلیانس، جک، لیفان و خدمات چری مشهد را نیز توسط تکنسین مای متخصص و با سابقه ارائه می دهد.

جهت آشنایی بیشتر با این مجموعه و خدمات آن به وب سایت رسمی امداد خودرو آزمون به نشانی اینترنتی https://emdadkhodroazmoon.com مراجعه نمایید.

کد خبر: ۲۱۴٬۸۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha