۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲
جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه صنعت مالی ایران برگزار شد

جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه صنعت مالی ایران برگزار شد

صبح امروز اولین جلسه شورای سیاستگذاری پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی ایران به ریاست مهدی محمدی برگزار شد.

به گزارش بازار، در این جلسه در خصوص سیاست‌های لازم برای برگزاری پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی ایران و همچنین تشکیل کمیته‌های تبلیغات، رسانه و اجرایی بحث و بررسی شد و تصمیمات لازم نیزاتخاذ گردید.

پانزدهمین دوره نمایشگاه صنعت مالی (بانک، بورس، بیمه، گمرک، سرمایه‌گذاری خارجی) ایران با هدف ارتقای مناسبات در بعد بین المللی و افزایش سواد مالی جامعه در بعد داخلی، با حضور ارکان اصلی صنعت مالی، از بازارهای پولی و بازار سرمایه، با محوریت وزارت اقتصاد، خردادماه سال جاری برگزار خواهد شد.

در این دوره از نمایشگاه، رویدادهای داخلی و بین‌المللی به صورت همزمان با نمایشگاه برگزار خواهند شد و هیات‌هایی از بازار پول و سرمایه کشورهای حوزه اوراسیا، روسیه و کشورهای همسایه در این رویدادها حضور خواهند داشت.

در بخش رویدادهای بین المللی، نشست‌های دوجانبه مقامات و مدیران ارشد صنعت مالی ایران و روسیه در قالب ۱۰ عنوان در حوزه‌های بانکداری، بورس، بیمه، خصوصی سازی، سرمایه‌گذاری خارجی، مالیات و گمرک برنامه ریزی گردیده است.

در بخش رویدادهای داخلی، توجه به افزایش سطح سواد مالی ایجاد فضای معرفی استارتاپ‌های فین تکی، معرفی برترین‌های صنعت مالی، برگزاری نشست‌های تخصصی در قالب استیج رویداد و تریبون آزاد رسانه ای؛ محورهای اصلی برنامه‌های پیش بینی شده خواهند بود.

کد خبر: ۲۱۴٬۸۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha