۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۴
تثبیت ارز بازار چینی و بلور را رونق می‌بخشد
صفرنژاد به بازار گفت:

تثبیت ارز بازار چینی و بلور را رونق می‌بخشد

تهران- صفرنژاد، رئیس اتحادیه بلور و چینی تهران با بیان اینکه تثبیت ارز بازار چینی و بلور را رونق می‌بخشد، گفت: تا فکری به حال تثبیت نرخ دلار نشود مشکلات تولید کنندگان ادامه خواهد داشت.

غلامرضا صفرنژاد در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه بازار بلور و شیشه به دلیل نوسانات ارز و عدم واردات، وضعیت مناسبی ندارد گفت این بازار در آستانه شکست قرار دارد.

وی افزود: خرید چینی و بلور جزء ملزومات زندگی نیست و برای خرید جهیزیه یا تکمیل ظروف در منازل انجام می شود و با افزایش نرخ دلار قیمت چینی و بلور نیز بسیار افزایش یافته اند و قدرت خرید مردم و واردات کاهش پیدا کرده است.

رئیس اتحادیه تهیه و توزیع کنندگان بلور و چینی تهران گفت: صنف تولید کنندگان چینی و بلور قابلیت بالایی برای تولید دارد اما قیمت گذاری ها مشکل دارد و مصرف کننده توان خرید ندارد.

صفرنژاد ادامه داد: اتحادیه هیچگونه دخالتی بر روی قیمت گذاری چینی و بلور ندارد زیرا قیمت گذاری دستوری برای این اجناس نیست و از طرف دیگر اتحادیه تنها توزیع کننده و پشتیبان تولید کنندگان داخلی است

وی تاکید کرد: هنگام نوسانات ارز کارخانه ها فروش خود را می‌بندند و تا فکری به حال تثبیت نرخ دلار نشود این مشکلات ادامه دار خواهد بود.

رئیس اتحادیه تهیه و توزیع کنندگان بلور و چینی تهران با بیان اینکه دولت باید به کارخانجات در زمینه تهیه مواد اولیه و تامین ارز کمک نماید گفت: در نهایت به مصرف کننده نیز کمک می شود و بازار رونق می یابد.

کد خبر: ۲۱۴٬۷۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha