۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۸
بازدید ۲ میلیون و ۷۳ هزار گردشگر نوروزی از منطقه آزاد اروند
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند

بازدید ۲ میلیون و ۷۳ هزار گردشگر نوروزی از منطقه آزاد اروند

آبادان- فریحی، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: ۲ میلیون و ۷۳ هزار نفر گردشگر از جاذبه‌های دیدنی، گردشگری، تاریخی و دفاع مقدس منطقه آزاد اروند بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار بازار به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، حجت‌الاسلام و المسلمین عادل فریحی در تشریح آمار بازدید گردشگران نوروزی از شهرهای آبادان و خرمشهر، اظهار کرد: در نوروز سال جاری با توجه تقارن آغاز سال نو و حلول ماه مبارک رمضان، سفرهای نوروزی شروعی زودهنگام داشت.

وی افزود: با توجه به حضور گسترده کاروان‌های راهیان نور در منطقه، همچنین تمایل هم‌میهنان برای سفر به شهرهای آبادان و خرمشهر پس از پایان یافتن پاندمی کرونا، فرآیند حضور گردشگران در منطقه آزاد اروند بر خلاف سال‌های گذشته، از ۱۰ روز زودتر و در تاریخ ۱۵ اسفندماه، کلید خورد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند توضیح داد: بر همین اساس و با احتساب بازه زمانی ۱۵ اسفندماه لغایت ۱۳ فروردین‌ماه، بالغ بر ۳۱۱ هزار و ۲۹۰ نفر اقامت در منطقه آزاد اروند به ثبت رسید که این تعداد اقامتگاه‌های گردشگری و اردوگاه‌های منطقه را شامل می‌شود.

فریحی عنوان کرد: در مجموع تعداد ۲ میلیون ۷۳ هزار نفر گردشگر طی ۲۸ روز از جاذبه‌های دیدنی، گردشگری، تاریخی و دفاع مقدس در منطقه آزاد اروند بازدید کردند که در نوع خود یک آمار کم ‌نظیر است.

کد خبر: ۲۱۴٬۷۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha