۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸
داروخانه آنلاین درمانگیاه : خرید اینترنتی داروهای گیاهی

داروخانه آنلاین درمانگیاه : خرید اینترنتی داروهای گیاهی

داروکده آنلاین درمانگیاه خرید اینترنتی داروهای گیاهی و گیاهان دارویی و فرآورده ها و داروهای طب سنتی را برای سراسر کشور امکانپذیر کرده است.

به گزارش بازار، داروکده یا دواکده، داروخانه گیاهی یا داروخانه سنتی؛ هر کدام از این اسامی را که روی آن بگذاریم، تقریبا معنای واحدی دارد و مکانی شبیه داروخانه را برای ما تداعی می کند که در آن مکان، داروهای گیاهی و داروهای سنتی و گیاهان دارویی به مشتریان عرضه می شود.

به عبارت دقیق تر، داروکده سنتی یا گیاهی، نوعی از داروخانه است که هیچ دارو یا فرآورده شیمیایی در آن وجود ندارد و شما می توانید برای هر نوع بیماری یا مساله مرتبط با بهداشت و سلامتی، بجای استفاده از داروها و محصولات شیمیایی، چندین نوع و برند مختلف از فرآورده گیاهی و داروی گیاهی را بررسی و مقایسه و انتخاب و خریداری کنید.

داروخانه آنلاین درمانگیاه یکی از این داروخانه های گیاهی است که به صورت آنلاین اقدام به ارائه خدمات و فروش اینترنتی داروهای گیاهی می کند و شما می توانید از هر جای کشور که باشید، اقدام به خرید فرآورده ها و داروهای گیاهی از این داروکده کرده و خرید خود را درب منزل خودتان تحویل بگیرید.

فرق اساسی داروکده ها و داروخانه های گیاهی با عطاری ها در این است که در داروخانه های گیاهی، تمام محصولات به صورت فرآوری شده و استاندارد و کاملا بهداشتی (در فرمهای دارویی مختلف مثل کپسول، قرص، شربت و...) و تحت نظارت وزارت بهداشت تولید می شوند و از ارائه محصولات غیربهداشتی که معمولا در عطاری ها رایج است به مشتریان خودداری می شود.

برای مطالعه پیرامون داروکده های سنتی و آشنایی با درمانگیاه، این مطلب را با ما همراه باشید.

داروکده سنتی و قدمتی به اندازه تاریخ علم طبابت

شاید از هزاران سال قبل و از آغازین روزهای ایجاد حرفه ای به نام پزشکی، تأمین داروهای مورد نیاز پزشک برای درمان بیماران نیز یکی از مسائل مهم و پیوسته با حرفه پزشکی بوده است.

در روزگاران قدیم اکثر پزشکان مقداری دارو برای انواع بیماری ها را همراه خود داشتند و سعی می کردند که با همان داروهابیماران خود را مداوا کنند. این داروها معمولا تعدادی از گیاهان دارویی بودند که همیشه همراه درمانگر بودند.

اما با گذشت زمان و توسعه علم پزشکی و کشف بیماری های جدید و درمان های جدید، نیاز به ایجاد داروکده هایی که به صورت تخصصی برای هر بیماری داروی مخصوصی را آماده داشته باشد و پس ازتجویز پزشک، آن را به بیمار تحویل دهد ضروری تر شد.

به این ترتیب بود که مکان هایی به نام محکمه (محل استقرار حکیم) یا مطب به وجود آمد و معمولا در این محکمه ها، حکیم درمانگر انواع داروها را نیز نگهداری می کرد و از این زمان به بعد، به جای مراجعه حکیم یا همان پزشک به بیمار، بیمار می بایست به پزشک مراجعه می کرد تا ضمن دریافت مشاوره های پزشکی، داروی خود را نیز دریافت می کرد و اینجا، آغاز تاسیس داروکده ها و داروخانه ها بود.

با گذشت زمان و پیشرفت بیشتر علم پزشکی، علم آماده سازی و تحویل دارو به بیمار از علم طبابت جدا شد و عملا داروخانه ها ایجاد شدند.

داروکده های نوین جایگزین عطاری های سنتی

در سال های اخیر، توجه جهانی به سمت گیاهان دارویی بسیار جلب شده است. به صورتی که طبق برخی آمار، تا ۶۰ درصد داروهای موجود در داروخانه های کشور آلمان، از منشأ گیاهی تولید شده اند. این مقدار در کشور ما بین ۵-۸ درصد و البته روز به روز در حال افزایش است.

صنعت داروسازی گیاهی در ایران از صنایع پیشرفته و بالغ بحساب می آید. بصورتی که بیشتر از ۱۲۰ کارخانه داروسازی گیاهی در کشور مشغول فعالیت بوده و بیش از ۳۰۰۰ نوع داروی گیاهی را به بازار داخلی و خارجی عرضه می کنند.

با توجه به رشد روزافزون داروهای گیاهی در ایران، وجود داروکده های گیاهی یا سنتی که اختصاصا به ارائه داروهای گیاهی و داروهای سنتی بپردازد و بتواند انواع مختلف داروهای گیاهی را در کنار یکدیگر به مردم عرضه کند ضروری به نظر می رسد.

درمانگیاه : فروش اینترنتی داروهای گیاهی

 داروخانه  آنلاین  درمانگیاه یک داروکده اینترنتی است که تلاش دارد با فرهنگ سازی درباره استفاده از فرآورده ها و داروهای گیاهی استاندارد و بهداشتی بجای گیاهان خام و غیربهداشتی که در مراکزی همچون عطاری ها عرضه می شوند، مخاطبان خود را با معنای جدیدی از طب سنتی و گیاه درمانی آشنا کند.

درمانگیاه با هدف تسهیل دسترسی مردم سراسر ایران به انواع داروهای گیاهی و گیاهان دارویی تأسیس شده و اقدام به فروش اینترنتی داروهای گیاهی و سایر فرآورده های گیاهی می کند.

در درمانگیاه علاوه بر داروهای گیاهی، شما می توانید انواع گیاهان دارویی خام، عطر، روغن و اسانس های گیاهی، ادویه های ترکیبی، دمنوش ها و دم کردنی های گیاهی، عرقیات گیاهی و ... را نیز به راحتی و بصورت آنلاین خریداری کنید.

همچنین اطلاعات کامل و جامعی درباره هریک از محصولات مطالعه کرده و درباره هریک از گیاهان بکار رفته در این داروها و فرآورده های گیاهی، اطلاعات تخصصی بدست آورید.

داروکده آنلاین درمانگیاه هم به صورت سایت اینترنتی به آدرس www.Darmangiah.com در دسترس شماست و هم نرم افزار کاربردی آن بر روی کافه بازار (برای گوشی های دارای سیستم عامل اندروید) و سیب اپ (برای گوشی های دارای سیستم عامل iOS) برای دانلود رایگان در اختیار شماست.

اگر تمایل دریافت اطلاعیه های فوری درمانگیاه دارید و یا میخواهید از کدهای تخفیف درمانگیاه که به مناسبت های مختلف در اختیار مشتریان قرار می گیرد مطلع شوید، پیشنهاد می کنیم که اپلیکیشن درمانگیاه را از کافه بازار یا سیب اپ بر روی گوشی خود نصب کنید تا هم آسانتر و سریعتر به این داروخانه آنلاین دسترسی داشته باشید و هم از اطلاعیه ها و کدهای تخفیف، قبل از دیگران مطلع شوید.

برای نصب این اپلیکیشن می توانید عبارت «درمانگیاه» را در کافه بازار یا سیب اپ جستجو کنید.

چند نمونه از محصولات موجود در داروکده آنلاین درمانگیاه

شما در درمانگیاه می توانید طیف وسیع و متنوعی از داروها و محصولات گیاهی را خریداری کنید. این محصولات می تواند داروی گیاهی یا گیاه دارویی یا ادویه یا روغن گیاهی و ... باشد.

کپسول اسلیم فول

به عنوان مثال کپسول سرکه سیب اسلیم فول که برای کاهش وزن و لاغری استفاده می شود یکی از این محصولات است.

اسلیم فول با ترکیبی گیاهی و دقیق، هم باعث کاهش اشتها و هم باعث چربی سوزی می شود و یکی از بهترین محصولات برای کاهش وزن در رژیم های لاغری به شمار می رود.

اگر می خواهید اطلاعات کاملی درباره این محصول به دست بیاورید و یا آنرا از داروکده آنلاین درمانگیاه خریداری کنید، بر روی لینک زیر کلیک کنید

قرص سرکه سیب

داروخانه آنلاین درمانگیاه : خرید اینترنتی داروهای گیاهی

قرص ایکس اید

قرص ایکس اید یکی دیگر از داروهای گیاهی است که می توانید در داروخانه آنلاین درمانگیاه با آن اشنا شده و یا اقدام به خرید اینترنتی نمایید تا درب منزلتان آن را دریافت نمایید.

قرص ایکس اید از محصولات شرکت گلدن لایف است که تحت لیسانس استرالیا و در ایران توسط شرکت گلدن لایف تولید می شود.

این محصول برای بهبود عملکرد جنسی و رفع مشکلات و ناتوانی های جنسی استفاده می شود.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری درباره قرص ایکس اید به دست بیاورید می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید:

قرص ایکس اید

داروخانه آنلاین درمانگیاه : خرید اینترنتی داروهای گیاهی

قرص لاغری هزال

قرص هزال یکی از داروهای گیاهی است که توسط شرکت داروسازی سینا فرآور اصفهان تولید شده است.

در ترکیب قرص هزال از چندین گونه گیاه دارویی استفاده شده است و به عنوان یکی از داروهای گیاهی پرطرفدار شناخته می شود.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری درباره این محصول به دست بیاورید می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

قرص هزال

داروخانه آنلاین درمانگیاه : خرید اینترنتی داروهای گیاهی

کد خبر: ۲۱۴٬۷۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha