۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
همه نکاتی که لازم است درباره وام با چک صیادی بدانید!

همه نکاتی که لازم است درباره وام با چک صیادی بدانید!

وام با چک صیادی همان وام با ضمانت چک شخصی است. چرا که الان همه افراد موظف شده‌اند چک خود را در سامانه‌ای به نام سامانه صیاد ثبت نمایند.

به گزارش بازار، وام با چک صیادی همان وام با ضمانت چک شخصی است. چرا که الان همه افراد موظف شده‌اند چک خود را در سامانه‌ای به نام سامانه صیاد ثبت نمایند. این کار باعث اطمینان بیشتر به کسی است که چک در وجه او صادرشده است. بانک قطعا در ارائه وام‌هایی که بدون ضامن و فقط با وثیقه چک است با دریافت چک صیادی نسبت به ضمانت وام و پرداخت اقساط وام، با ضمانت چک صیادی شما خاطرجمع‌تر و قاطع‌تر خواهند بود. در این مقاله در مورد وام با چک صیادی بیشتر توضیح خواهیم داد.

وام با چک صیادی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

ابتدا بانک‌ها فقط به مستمری‌بگیران یا شاغلین با رتبه بالا وام با چک شخصی بدون ضامن ارائه می‌کردند. اما اکنون به افراد عادی خوش‌حساب دارای رتبه اعتبارسنجی بالا نیز وام با چک صیادی اعطا می‌نمایند. این به این معنا است که چک صیادی ضامن وام شماست.

کدام بانک‌ها وام با چک می‌دهند؟

در زیر لیستی از بانک‌هایی آمده که وام بانکی با ضمانت چک ارائه می‌کنند:

بانک ملی

بانک مسکن

بانک کشاورزی

بانک توسعه صادرات

پست بانک

بانک تجارت

بانک ملت

موسسه مهر ایران

بانک صادرات

بانک توسعه تعاون

مستمری‌بگیران یا شاغلین دولتی یا خصوصی بسته به شرایطی که هر یک از بانک‌های فوق درنظر گرفته‌اند و با توجه به میزان رتبه حساب در اعتبارسنجی خود  بین 50 میلیون تا سقف 100 میلیون می‌توانند وام با چک صیادی دریافت نمایند.

همه نکاتی که لازم است درباره وام با چک صیادی بدانید!

شرایط وام 200 میلیون تومانی با چک صیادی چیست؟

  • دارای اعتبار بالا
  • نداشتن بدهی بانکی
  • نداشتن چک برگشتی در هیچ بانکی

ابتدا افراد مستمری بگیر یا شاغلین خاص دارای رتبه بالا می‌توانستند وام 200 میلیون تومانی دریافت کنند. اکنون برای افراد عادی خوش حساب دارای رتبه بالا نیز این امکان دریافت وام بدون ضامن با چک شخصی فراهم شده است. اما از آنجا که وام با چک صیادی 1402 شاید مشمول قوانین و شرایط و سقف قیمتی جدید است پیشنهاد می‌کنیم با مشاورین مطلع و شکیبای مالیچه تماس بگیرید و از آخرین اخبار و اطلاعیه‌های وام با چک مطلع و آگاه شوید.

همه نکاتی که لازم است درباره وام با چک صیادی بدانید!

وام ازدواج چک صیادی می‌خواهد؟

بله. یک وام با چک صیادی همین وام ازدواج است که زوجین به عنوان وثیقه می‌توانند چک شخصی ارائه نمایند.

وام خرید کالا با چک صیادی

از زمانی که خرید اقلام مصرفی، لوازم خانگی و دیجیتالی، و ... سخت‌تر شد یعنی در حقیقت قدرت خرید افراد پایین و پایین‌تر آمد، وام خرید کالا هم با استقبال زیادی مطرح و اجرا شد. شاید بتوانیم وام خرید کالا با چک صیادی را در زمره وام‌های فوری بدون ضامن قرار دهیم. چرا که هر جا سخن از چک صیادی است یعنی آن بانک یا  خصوصا شرکت‌های معتبر آن وام خرید کالا را با ضمانت اعتباری فرد و چک صیادی ارائه می‌دهد و این از زمانبری نسبت به ارائه دیگر وام‌ها می‌کاهد.

در بین طرح‌های بانک‌ها بانک آینده در طرح جهاد کالا، بانک شهر و بانک سامان، وام خرید کالا با ضمانت چک صیادی دارند. وام خرید کالا در قالب کارت اعتباری ارائه می‌شود که فرد با آن کارت می‌تواند از فروشگاه‌های طرف قرارداد با آن بانک، کالای مورد نظر خود را خریداری کند.

شرایط دریافت وام خرید کالا با چک صیادی در بانک‌ها

شرایط خاص یگانه‌ای برای اخذ تسهیلات خرید کالا بین بانک‌های مختلف نیست و هریک قوانینی برای مشتریان خود قرارداده‌اند.

برخی از شرایط کلی  مشترک دریافت این وام به این شرح است:

سن وام‌گیرنده باید دارای ۱۸ سال تمام باشد.

هیچ‌گونه سابقه‌ی چک برگشتی یا اقساط معوقه در سیستم بانکی کشور نداشته باشد.

مدارک موردنیاز برای دریافت وام خرید کالا از بانک:

  • اصل شناسنامه‌ی متقاضی دریافت وام به همراه کپی از تمام صفحات شناسنامه جهت ارائه به بانک
  • اصل کارت ملی متقاضی به علاوه‌ی کپی از پشت و روی کارت
  • پرینت گردش حساب کلیه حساب‌های بانکی در سه ماه آخر با مهر بانک
  • احراز هویت محل سکونت و ارائه‌ی اصل و کپی اجاره‌نامه یا سند ملکی به‌علاوه‌ی یکی از قبوض چندگانه
  • آدرس دقیق محل سکونت به همراه کد پستی معتبر
  • پرینت و کپی آخرین نسخه از گواهی کسر از حقوق ضامن
  • گواهی اشتغال به کار متقاضی به همراه فیش حقوقی با مهر و سربرگ شرکت
  • اصل شناسنامه‌ی ضامن به همراه کپی از صفحات اول و دوم
  • اصل و کپی کارت شناسایی ملی ضامن (پشت و رو)
  • دسته چک صیادی ضامن در صورت اعلام به نیاز بانک وام

همینطور که ملاحظه کردید برخی از بانک‌ها کارت اعتباری خرید کالا ارائه می‌کنند که باید ضامن چک صیادی ارائه کند. اما با سخت‌شدن شرایط اقتصادی و پایین‌آمدن قدرت خرید افراد برخی شرکت‌ها نیز به فروش اقساطی کالا به صورت وام خرید کالا بدون ضامن دست‌زده‌اند. که فرد وام‌گیرنده  با ارائه چک صیادی خود و در برخی فروشگاه‌ها با سفته می‌تواند وام خرید کالا  با چک صیادی را دریافت کند.

شرایط وام خرید کالا با چک صیادی  بانک شهر

  • افتتاح حساب سپرده‌ی بلندمدت
  • سقف این وام در بانک: هشتاد میلیون تومان
  • نرخ سود: ۱۸ درصد
  • تعداد اقساط: ۴۸ ماهه

وام خرید کالا بانک تجارت چیست؟

دیجی پی در حقیقت با همکاری بانک تجارت در طرح آسان خرید کالا بانک تجارت تا سقف 300 میلیون تومان وام خرید کالا می‌دهد که در زمره وام خرید کالا با چک صیادی نیست. در ادامه به توضیحاتی در مورد خرید اقساطی کالا توسط شرکت‌های واسطه‌ای با وام خرید کالا با چک صیادی می‌پردازیم.

از جمله شرکت‌ها یا موسسات که به ارائه وام خرید کالا با چک صیادی می‌پردازند دیجی کالا ( دیجی پی) و بای چک، اتما، صندوق کارآفرینی امید و فروشگاه رفاه است.

دیجی پی و طرح لیزینگی خرید کالا چیست؟

  دیجی پی بیش از یک سال است که در طرح لیزینگی خود وام خرید کالا با چک صیادی را از 8 میلیون تا 30 میلیون تومان فراهم آورده است. کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ‌تاپ، ساعت هوشمند و تبلت، در میان شش گروه اول خریدها با استفاده از اعتبار دیجی‌پی از دیجی کالا بوده‌اند. این شرکت اعتبارخرید اقساطی از فروشگاه دیجی‌کالا را در فرآیندی آسان در اختیار متقاضیان این طرح قرار می‌دهد. همه فرایند دریافت اعتبار یا وام خرید اقساطی، به‌صورت آنلاین و از طریق اپلیکیشن دیجی‌پی صورت می‌گیرد. متقاضیان دریافت وام از دیجی‌پی، نیازی به ضامن ندارند و به‌شرط تأیید اعتبار فقط با ارائه یک برگ چک صیادی می‌توانند کالاهای موردنظرشان را از دیجی‌کالا خریداری نمایند.

خرید اقساطی کالا از فروشگاه رفاه با چک صیادی

طرح خرید قسطی بدون ضامن و با چک صیادی تا 30 میلیون تومان به‌تازگی اجرا شده است.

وام خرید کالا از صندوق  کارآفرینی امید با چک صیادی

در این طرح تا سقف بیست میلیون تومان افراد می‌توانند صنایع دستی خریداری کنند.

خرید اقساطی طلا با چک صیادی

در مورد خرید طلا به شکل قسطی برخی طلافروشان به فروش طلا تا سقف مورد نظر خود و با شرایط مدنظر خود و با ارائه چک صیادی اقدام می‌کنند. مثلا  به این صورت که ۵۰ درصد قیمت طلا گرفته می‌شود و پنجاه درصد بعدی در طی ۵ فقره چک صیادی در ۵ ماه. اما ابتدا باید اعتبار دوطرفه این معامله را درنظر گرفت.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی نمودیم تا به اختصار در مورد وام با چک صیادی توضیحاتی دهیم و مختصر و مفید به نکاتی اشاره کنیم. اگر متقاضی دریافت وام با چک صیادی هستید امیدواریم این مطالب برای شما مفید بوده باشد. شما می‌توانید از امکانات سایت مالیچه که ثبت آگهی‌های وام است بهره ببرید به این صورت که

ثبت آگهی فروش امتیاز وام با چک صیادی یا ثبت آگهی دریافت وام با چک صیادی را در این سامانه انجام دهید تا هم به دنیای اطلاعات وام ملحق شوید و دیگران را مطلع کنید و هم از کمک این سایت و مشاورین بهره بگیرید.

کد خبر: ۲۱۴٬۵۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha