۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵
ایجاد ۲۵ بازارچه‌ محلی در برنامه شهرداری تبریز است
شهردار تبریز:

ایجاد ۲۵ بازارچه‌ محلی در برنامه شهرداری تبریز است

تبریز- شهردار تبریز از برنامه ریزی برای احداث ۲۵ بازارچه محلی در این شهر در سال جاری خبر داد و گفت: بازارچه‌های محلی در ایجاد رقابت و تعادل قیمت در محصولات باغی و کشاورزی موثر است.

به گزارش بازار، یعقوب هوشیار در بازدید از مراحل اجرایی بازارچه میوه و تره بار مرزداران با اشاره به اینکه تبریز نیازمند ۴۵ بازارچه محلی است، افزود: هدف از ایجاد بازارچه های محلی توسط شهرداری تبریز، عرضه مستقیم و دسترسی شهروندان به محصولات غذایی در شهرک های اقماری است.

وی اظهار کرد: احداث بازارچه های میوه و تره بار به ویژه در شهرک مرزداران به منظور کاستن از سفرهای غیرضروری شهروندان به بازارچه های میوه و تره بار در نقاط مختلف شهر انجام می شود.

هوشیار، با اشاره به اتمام کف سازی بازارچه میوه و تره بار مرزداران و آخرین مراحل آماده سازی این پروژه، ادامه داد: با افتتاح این طرح در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع و با یک هزار و ۵۰۰ مترمربع زیربنا، شهروندان از یک مرکز خرید میوه و تره بار مدرن برخوردار می شوند.

وی یادآور شد: بازارچه میوه و تره بار مرزداران پس از بهره برداری تحویل سازمان میادین شهرداری تبریز می شود و علاوه بر اهالی این شهرک، به شهروندان کوی های نیاوران و نصر نیز خدمات‌رسانی می شود.

شهردار منطقه ۵ تبریز هم گفت: بازارچه محلی مرزداران با ۵۰ متر طول و ۲۷ متر دهانه به ارتفاع مفید چهار متر برای غرفه های ارایه مستقیم میوه و تره بار پیش بینی شده است.

سیاوش فتح اللهی، با بیان اینکه زمان افتتاح این پروژه اردیبهشت سال جاری است، افزود: با راه اندازی آن ضمن رفع نیاز ساکنان شهرک مرزداران، از دستفروشی و ایجاد سد معبر در این شهرک جلوگیری می شود.

کد خبر: ۲۱۴٬۴۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha